اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر مشهد صورت گرفت

اصلاح‌ مصوبه مدیریت و ساماندهی کشف‌رود

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای شهر مشهد مصوبه اصلاح شده ساماندهی و مدیریت کشف‌رود که در جلسات قبلی در مورد آن بحث و طرح‌هایی به تصویب رسیده بود، بررسی و در نهایت با رای اعضای شورای شهر مشهد مصوب شد.

اصلاح‌ مصوبه مدیریت و ساماندهی کشف‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، طرح مدیریت و ساماندهی کشف‌رود بررسی شد که در نهایت با تاکید بر مصوبه قبلی، شهرداری موظف شد که با ابلاغ به دستگاه‌های مرتبط زمین‌های حریم کشف‌رود را آزادسازی کنند و اقدام به مدیریت و ساماندهی آن کند.

در این جلسه خلیل کاظمی معاون خدمات شهری شهردار مشهد در این زمینه اظهار کرد: برای مدیریت این حوزه شهری که دو سال است در محدوده شهر قرار گرفته است با سازمان آب و فاضلاب مشهد جلساتی را برگزار کردیم که در آن معاونان وزارت نیرو نیز حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: ما در آن جلسه خواستار آزادسازی زمین‌های حریم کشف‌رود شدیم و معاون وزارت نیرو مخالفت کردند و در آن جلسه عنوان کردند که باید از محل انجام پروژه‌ها این آزادسازی انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان آب و فاضلاب مشهد مشاوری را انتصاب کرده که در حال بررسی و مطالعه در این زمینه است، خاطرنشان کرد: سازمان آب و فاضلاب مشهد اعلام کرد خودشان مسئولیت را می‌پذیرند.

در ادامه ابوالفضل انتظاری معاون مالی و اداری شهرداری مشهد با اشاره به عمق این مسئله تاکید کرد: اگر شهرداری وظیفه‌مند شود بر اساس مصوبه شورای شهر فقط پیگیری را شامل نمی‌شود.

انتظاری در ادامه با اشاره به اینکه مسائل مربوط به کشف‌رود هنوز ساماندهی نشده‌ است، خاطرنشان کرد: با یک مدیریت و نگاه کوچک در این زمینه نمی‌توان کاری را پیش برد.

وی در ادامه با بیان اینکه این دغدغه بزرگ را در شهرداری درک می‌کنیم، اظهار کرد: دستگاه‌های حکومتی نیز به تنهای نتوانستند آن را حل کنند و باید در این زمینه به ما کمک‌هایی را انجام دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول