اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پی‌گیری مسکن ایثارگران اولویت نخست بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: پی‌گیری مسکن ایثارگران اولویت نخست بنیاد شهید این استان است.

پی‌گیری مسکن ایثارگران اولویت نخست بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، اسحاق دستگزین در دیدار با فرماندار بهمئی اظهار داشت: از توجه ویژه فرماندار به مجموعه ایثارگران، رزمندگان و مجموعه بنیاد شهید تقدیر می‌کنم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به عظمت و جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: وقتی حضرت امام خمینی بعد از سال‌ها تبعید به وطن بازگشتند، بهشت زهرا نخستین مکانی بود که تشریف‌فرما شدند و این خود نشان‌دهنده جایگاه شهدا نزد امام و مسئولان عالی نظام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعداد زیادی از افراد برجسته و رشید این مرز و بوم توسط دشمنان کوردل به شهادت رسیدند و امام راحل جهت رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشکیل بنیاد شهید که ماهیتی ابتکاری داشت را دستور دادند.

وی گفت: بسیج همه امکانات نظام برای رسیدگی به این خانواده بزرگ وظیفه همه مسئولان است که باید خود را آماده خدمت‌رسانی به این قشر شریف کنند.

دستگزین ابراز داشت: شهدا متعلق به قشر خاصی نبوده و متعلق به جهان اسلام هستند چرا که آنها با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و پیوند خونی با این نظام دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان ما محروم لقب گرفته، اما از لحاظ سرمایه انسانی و نیروهای مستعد و فداکار در کشور جزو اولین‌ها قرار داریم.

مسئول ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان گفت: بیشترین شهید و ایثارگر نسبت به جمعیت زمان جنگ متعلق به این استان است و این استان در بحث پیروی از ولایت فقیه جلودار بوده که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دستگزین از پی‌گیری واگذاری زمین به ایثارگران در شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: بحث واگذاری زمین و اشتغال جامعه ایثارگران و جذب آن‌ها با همکاری دیگر مسئولان را پی‌گیری خواهیم کرد.

وی گفت: وصیت‌نامه شهدا را با محوریت نماز، جهاد، ولایت و حجاب تحت عنوان کتابچه‌ای در دستور کار داریم تا در جلسات اداری و رسمی بعد از قرائت قرآن به سمع و نظر حضار رسانده شود.

دستگزین متذکر شد: قصد داریم ساماندهی گلزار شهدا را به شکل جدید و گنبدی شکل که از فواصل دور نمایان باشد را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این دیدار اظهار داشت: شهدا برای احیای دین خدا جان دادند که باید برای احیای آرمان‌های شهدا گام برداریم.

محمدظاهر سیاوش کارها و برنامه‌های فرهنگی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی را قابل تقدیر دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، سامان‌دهی گلزارها و غبارروبی مرقد مطهر شهدا از اقدامات بسیار خوب و قابل تحسین در این شهرستان است.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: مقام‌ها کسی را برجسته نمی‌کند و به کسی هم وفایی نداشته، بلکه عملکرد است که انسان و هر مسئولی را برجسته می‌کند، پس در این مدت خدمت‌گزاری باید نهایت خدمت را به جامعه ایثارگری داشته باشیم.

وی ابراز کرد: اگر امروز در فضای حیات خلوت آمریکا و بیخ گوش اوباما موج بیداری اسلامی نفوذ کرده از برکات خون شهدا است.

فرماندار بهمئی از دلجویی و دیدار با رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد با حضور مسئولین این شهرستان خبر داد و گفت: خاطرات و ایثارگری‌های این عزیزان را باید از نزدیک بشنویم و به نسل جوان امروز انتقال دهیم و مسئولین بدانند رضایت شهدا و ایثارگران باعث می‌شود کارهای ما برجسته شود و این کار به عملکرد ما برکت می‌دهد.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول