اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل بنیاد شهیدخراسان رضوی

مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد شهید گناباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد برگزار شد.

مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد شهید گناباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد، عصر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی و امام جمعه گناباد در تالار اجتماعات بنیاد شهید گناباد برگزار شد.

امام جمعه گناباد در ابتدای این مراسم اظهار کرد: آنان که جان عزیزشان را در کف دست گذاشتند و به جبهه رفتند، خداوند در واقع از آنان جانشان را خریداری کرده و بهشت رضوان را به آنان عنایت کرده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن صادقی‌نسب افزود: شهدا برای رضای خدا و دفاع از اسلام و مومنان، جان گرانبهای خود را فدا کردند و بهترین پاداش‌ها را نیز خدا به آنها خواهد داد.

وی تصریح کرد: شهدا برای اسلام و قرآن و ارزش‌ها، جان خود را فدا کردند، بنابراین باید خانواده شهدا از نظر مسائل فرهنگی، در حد اعلا باشند.

در ادامه این مراسم، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد نیز گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی در هرکجا  که باشد ارزشمند است، اما خادم شهدا و ایثارگران و خانواده آنها بودن بسیار ارزشمندتر است.

حسین حامدزاده افزود: خدمت به خانواده شهدا در عین حال که بسیار ارزشمند است، سخت نیز هست، اما خوشحالی ما از این است که روح شهدا حاکم بر کار ماست و در همه برنامه‌ریزی‌ها ما را مدد می‌کنند.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است و پرسنل بنیاد شهید گناباد یکی از پرسنل‌های نمونه شهرستان و استان هستند.

وی گفت: یکی از مشکلات خاص موجود در شهرستان، بحث گلزارهای شهدای شهرستان است که کمک برای رسیدگی به این گلزارها، خواسته بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول