اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری فارس از تعلل 12 ماهه در یک انتخاب

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی چه زمانی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: 12 ماه است که اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بدون مسئول مانده و با سرپرست اداره می‌شود و این سؤال مطرح است که بالاخره مسئول این مجموعه چه زمانی معرفی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی چه زمانی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نهم تیرماه سال گذشته محمدرضا عرب‌پور مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی برای کاندیداتوری در مجلس نهم در حوزه انتخابیه شهرستان نهبندان و سربیشه استعفای خود را از سمت مدیریت این مجموعه اعلام کرد.

در همان زمان با استعفای مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان موافقت شده و علی سالاری معاون سابق عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی معرفی شد.

بعد از گذشت 12 ماه از این استعفا هنوز بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بدون مدیرکل بوده و با سرپرست اداره می‌شود.

مردم استان انتظار دارند با وجود نیروهای مؤمن و انقلابی، استاندار خراسان جنوبی با تصمیمی سریع، قاطع و شایسته به تمام این انتظارات پایان دهد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول