اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان

غبارروبی مساجد بویین زهرا آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا از آغاز مراسم غبار‌روبی و عطر‌افشانی مساجد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان خبرداد.

غبارروبی مساجد بویین زهرا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در جلسه ماهیانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به آغاز مراسم مربوط به غبار‌روبی و عطر‌افشانی مساجد و تکایای مختلف در شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: همه مسلمانان و به‌ویژه شیعیان باید از حد‌اکثر بهره‌مندی و استفاده معنوی را از این ماه پر‌خیر و برکت داشته و زمینه را برای قرب هرچه بیشتر خود به خداوند متعال فراهم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا با پیروی آحاد ملت از آموزه‌های دین اسلام عرصه برای سعادت‌مندی و عزت جاودانه و هر‌چه بیشتر مردم کشور مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تلاش‌ها و برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور در راستای تعمیق جوانان با علوم و معارف دینی صورت گرفته است، عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی منسجم‌تر و دقیق‌تر موجب تحکیم هر‌چه بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ و سیره نورانی اهل بیت (ع) شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم توجه جدی به عرصه‌های معنوی در دانشگاه‌ها و مدارس بیان کرد: مسئولان و متولیان اجرایی در این‌گونه مراکز باید باید با نگاه و دغدغه بیشتری وارد عمل شده و مانع از نفوذ و قدرت‌نمایی دشمنان در حوزه جنگ نرم شوند.

عباسی با بیان اینکه ائمه اطهار همواره در طول زندگانی خویش به نشر و تبلیغ دین مبین اسلام پرداخته و در این مسیر متحمل فشار‌ها و دشواری‌های فراوانی نیز شدند، عنوان کرد: امروز وظیفه ما به عنوان شیعه و محب ائمه اطهار (ع) این است که قدرت معنوی در مسیر اشاعه فرهنگ ناب و ارزشی اسلام در جهان گام برداشته و سبب شکست و نابودی کافران و متجاوزان شویم.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته فعالیت‌های متنوعی از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای توسعه برنامه‌های دین محور در سطح بویین زهرا به انجام رسیده است، تصریح کرد: برپایی محافل دینی و حلقه‌های معرفی، بازدید از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، برگزاری نمایشگاه‌‌ها عرضه محصولات و تولیدات هنری و دینی از جمله اقدامات و برنامه‌های شاخص این اداره بوده است که با رضایت بسیار زیاد شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان بویین زهرات روبرو شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول