اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خواستار شد

تقویت تعاملات ادارات ارشاد شهرستان‌ها و کانون‌های مساجد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خواستار تقویت تعاملات ادارات ارشاد شهرستان‌ها و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان شد.

تقویت تعاملات ادارات ارشاد شهرستان‌ها و کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر ظهر امروز در نشست دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: مساجد مرکز ثقل در جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: قرآن و اهل بیت (ع) دو یادگار رسول خدا (ص) برای مردم است که باید از این امانت‌ها به خوبی استفاده کنیم و زمینه اتصال جوانان با این منبع بزرگ الهی را فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی هنری مساجد سبب تقویت مساجد می‌شود.

مطهری‌فر با تأکید بر اینکه منابع مطالعاتی موجود در کتابخانه کانون‌ها با کتب موجود در کتابخانه استان برابری می‌کند، گفت: باید زمینه استفاده بهینه از این منابع فراهم شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: تمام فعالیت‌های کانون‌های مساجد با محوریت قرآن و اهل بیت (ع) حمایت مالی می‌شوند.

حجت‌الاسلام رمضان زاهدی خواستار تقویت تعاملات ادارات ارشاد شهرستان‌ها و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان شد و اظهار کرد: کانون‌های مساجد شهرستان‌ها در سه دسته فعال، نیمه‌فعال و غیرفعال قرار می‌گیرند که این موضوع در اختصاص اعتبارات مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی از رؤسای ارشاد شهرستان‌ها خواست زمان بیشتری برای رسیدگی به برنامه‌های کانون‌های مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی اختصاص دهند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان ادامه داد: در راستای عملیاتی شدن فرمایش رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد استان برپا می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با 31 استان کشور در هفته جهانی مساجد برپا می‌شود، افزود: شهرستان‌ها باید حضور پرشوری در نمایشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول