اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری بوشهر:

حجاب بانوان دشمن را در رسیدن به اهدافش مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: حجاب بانوان در جامعه، دشمنان اسلام و انقلاب را در دستیابی به اهداف شوم آنها مأیوس می‌کند.

حجاب بانوان دشمن را در رسیدن به اهدافش مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی زهرا عرفان ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که با حضور بیش از 200 نفر از خواهران بسیجی در سالن شهید توپال کاکی برگزار شد اظهار داشت: سلامت و کانون خانواده و حفظ حرمت زنان در پوشیدن لباس و رعایت کامل حجاب است.

وی اضافه کرد: زنان به‌عنوان سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی باید با حفظ حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ آن نقش تاثیرگذاری در همه بخش‌های جامعه داشته باشند.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر افزود: دشمنان همواره می‌کوشند با ایجاد جنگ نرم اهمیت حجاب را کمرنگ جلوه دهند.

وی ادامه داد: ما با اتکا به آموزه‌های دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل این هجوم فرهنگی دشمن ایستاده و همه توطئه‌های آنان را خنثی خواهیم کرد.

عرفان گفت: هویت زن در حفظ حجاب، حفظ حرمت، شخصیت فردی و اجتماعی و به طور کلی بر پیروی از سیره حضرت زهرا(س) است.

وی یادآور شد: امروز شما زنان و خانواده شهدا باید در راه مبارزه با دشمن هوشیار باشید.

مشاور استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با حجاب و عفاف تاکید دارند گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا، امام راحل و مردان و زنان غیور و ایثارگر است و باید این روحیه انقلابی را با بصیرت و دشمن‌شناسی حفظ کنیم و مروج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

عرفان به گرایش حجاب در کشورهای غربی و نقش آن در بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: همه این‌ها نشأت گرفته از حرکت انقلاب و ارزش‌های برگرفته از آن است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول