اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد جیرفت:

متقاضیان راه‌اندازی مراکز انتشاراتی برای دریافت تسهیلات به فرمانداری مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت گفت: متقاضیان راه‌اندازی مراکز انتشاراتی با دریافت مجوز، برای دریافت تسهیلات با مراجعه به فرمانداری جیرفت به یکی از بانک‌های عامل یا صندوق مهر امام رضا (ع) معرفی می‌شوند.

متقاضیان راه‌اندازی مراکز انتشاراتی برای دریافت تسهیلات به فرمانداری مراجعه کنند

سعید سالارگنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در این شهرستان در حال حاضر یک مرکز انتشاراتی در حال فعالیت است.

وی افزود: اما با توجه به دانشگاه‌های زیادی که در شهرستان جیرفت وجود دارد، این مرکز پاسخگوی نیاز مردم نیست.

سالارگنجی تصریح کرد: احداث یک مرکز انتشارات مجهز و وسیع از طرف مؤسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت در دست اقدام است تا این مشکل در این شهرستان و منطقه جنوب کرمان برطرف شود.

وی ابراز داشت: متقاضیان راه‌اندازی مراکز انتشاراتی که دارای شرایط لازم در این زمینه باشند، می‌توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت مراجعه کنند.

سالارگنجی عنوان کرد: این اداره نیز از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان پس از طی مراحل قانونی مجوز راه‌اندازی مرکز انتشارات را صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت قادر به پرداخت تسهیلات به متقاضیان راه‌اندازی مراکز انتشاراتی نیست، گفت: متقاضیان پس از دریافت مجوز برای دریافت تسهیلات با مراجعه به فرمانداری جیرفت به یکی از بانک‌های عامل یا صندوق مهر امام رضا (ع) معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول