اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

کشف 15 تن مواد غذایی تاریخ گذشته در زنجان فاجعه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: کشف 15 تن مواد غذایی تاریخ گذشته در استان زنجان فاجعه است.

کشف 15 تن مواد غذایی تاریخ گذشته در زنجان فاجعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: در زمینه اجناس تاریخ گذشته باید در استان غربالگری شود.

وی با اشاره به اینکه کشف اجناس تاریخ گذشته در استان زنجان باید به صورت کاملا جدی پیگیری شود، خاطر نشان کرد: باید این مسئله به مردم اطلاع رسانی شود و آگاهی‌های لازم به آنها ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید رسانه‌های عمومی را در زمینه اجناس تاریخ گذشته و مواد غذایی فاسد درگیر کرد، اضافه کرد: باید این موضوع در بخش سازمان‌یافته و شبکه‌ای برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر برخی از کالاها و خدمات در استان زنجان رها شده است، ادامه داد: با اعتماد مسئولان به یکدیگر تخلفات زیادتر شده است.

احمدی با اشاره به اینکه در زمینه مقابله با افزایش قیمت و مقابله با احتکار در بین مردم فرهنگ سازی شود، تصریح کرد: در حال حاضر مردم در فشار هستند و برای کنترل قیمت‌ها باید برنامه‌ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی بدون اطلاع ستاد تنظیم بازار در استان زنجان قابل قبول نیست، یادآور شد: در برخی مواقع با دخالت دستگاه‌ها می توان از افزایش قیمت جلوگیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد یکی از مهم‌ترین موضوعات کنونی کشور است، اضافه کرد: باید در زمینه عدم کم‌فروشی، تقلب، افزایش قیمت‌ها و مسائل بهداشتی فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول