اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان

نمایشگاه ضیافت در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف تنظیم قیمت بازار نمایشگاه ضیافت در شهر اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه ضیافت در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عصر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با هدف تنظیم بازار و ساماندهی شبکه توزیع این نمایشگاه‌ها را در جای‌جای استان اردبیل از امروز برپا می‌کند تا اهالی استان بتوانند بدون واسطه و با تخفیف ویژه اجناس مورد نیاز و اقلام پرمصرف خود را در ماه رمضان خریداری کنند.

عباس اسمعیلی تصریح کرد: ما در سه بخش فعالیت‌های خود را انجام می‌دهیم که برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری و اجرای طرح نظارت از جمله آنها است که امیدواریم با این هدف‌گذاری بتوانیم به سیاست‌های مورد نظر دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه ضیافت در اردبیل از امروز به مدت یک هفته دایر می‌باشد که در صورت استقبال مردم قابل تمدید است.

اسمعیلی تعداد غرفه‌های نمایشگاه را 130 غرفه اعلام کرد و افزود: تعداد 25 غرفه این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است تا بتوانند کالاهای خود را مستقیم و با 15 تا 30 درصد زیر قیمت در اختیار مردم قرار دهند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: کمیته نرخ‌گذاری شامل اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت و بهداشت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه را با 15 درصد زیر قیمت نرخ‌گذاری کردند که امیدواریم با حضور گسترده مردم خریدهای مورد نیاز انجام شود.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را فروش اقلام پرمصرف و مورد نیاز ماه رمضان برشمرد و ادامه داد: در این نمایشگاه مواد خوراکی، پروتئینی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و مواد لبنی عرضه می‌شود.

یوسف اکبری بیان کرد: تلاش می‌کنیم اقلام پرمصرف و کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی کارمندی و کارگری توزیع شود که علاوه بر توزیع روغن، شکر، قند و تخم مرغ یک‌هزار و 770 تن برنج نیز در این ایام برای متقاضیان توزیع می‌شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر عملیات توزیع مرغ گرم در 20 نقطه شهر با نرخ مصوب 47 هزار ریال به طور روزانه تا 70 هزار تن انجام می‌شود و تا تعادل‌بخشی قیمت بازار این هدف‌گذاری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول