اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خبر داد

افتتاح نمایشگاه ضیافت با تخفیف 20 درصدی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از افتتاح نمایشگاه ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان با تخفیف 10 تا 20 درصدی در پنج نقطه استان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه ضیافت با تخفیف 20 درصدی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: هر ساله گلستان میزبان برگزاری طرح ضیافت در دو شهرستان بود ولی امسال با تمهیدات اتخاذ شده از سوی اتحادیه‎ها و تشکل‎های صنفی، شاهد افزایش نمایشگاه ضیافت در سراسر استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهرستان‎های گنبدکاووس و گالیکش از امروز میزبان برگزاری طرح ضیافت هستند تصریح کرد: شهرستان مینودشت از 26 تیر ماه و شهرستان‎های علی‎آباد کتول و گرگان نیز از 28 تیرماه آغاز به کار این نمایشگاه را در سطح استان خواهند داشت.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان بیان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت به منظور تامین نیازهای اساسی شهروندان تعبیه شده و این نمایشگاه در شهرستان گرگان، جنب فرمانداری این شهرستان دایر می‎شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ضیافت دارای 30 الی 40 غرفه است خاطر نشان کرد: از پنج‎شنبه این هفته به میزان نیاز استان، مرغ 4 هزار و 700 تومانی تحویل مردم خواهد شد.

به گفته غلامی قیمت مرغ در نمایشگاه 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‎شود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان یادآور شد: شهرستان‎هایی که فاقد نمایشگاه ضیافت هستند پیش‎بینی فروشگاه‎های فوق‎العاده شده است و کالاهای مورد نیاز مردم در آنجا عرضه خواهد شد.

غلامی برگزاری نمایشگاه ضیافت را به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت‎ها عنوان کرد و متذکر شد: کالاهای ضروری همچون خواروبار، لبنیات، زولبیا و بامیه، خرما، مرغ، گوشت قرمز و مواد پروتئینی از جمله کالاهای مورد عرضه در این نمایشگاه‎ها است.

وی همچنین از برگزاری یک نمایشگاه متمرکز عرضه خوار و بار در استان خبر داد و اذعان کرد: در همه فروشگا‎ه‎های عرضه کالا، محصولات دارای برچسب قیمت هستند و نظارت ویژه‎ای در این زمینه صورت می‎پذیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول