اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب آبادان:

شبکه جدید فاضلاب در آبادان جایگزین می‌شود

خبرگزاری فارس: مجری طرح فاضلاب آبادان گفت: شبکه جدید فاضلاب در این منطقه جایگزین شبکه قدیمی و قدمت بالای 50 سال می‌شود.

شبکه جدید فاضلاب در آبادان جایگزین می‌شود

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در قالب طرح اوراق مشارکت پروژه‌های فاضلاب شهری که 99 درصد مناطق شرکتی و شهری را دربر می‌گیرد و یا فاقد شبکه فاضلاب بوده در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها با حمایت استانداری به روش‌هایی جدید آغاز می‌شود و در این راستا از شهروندان می‌خواهیم که تعامل مطلوب را با مسئولان مرتبط در این راستا برقرار کنند.

مجری طرح فاضلاب آبادان خاطرنشان کرد: مقدمات این پروژه‌ها توسط آبفای استان خوزستان در مناطق مختلف شهرستان انجام شده است و از تیرماه سال جاری مناطق علوانیه و سلج، ایستگاه 9 تا 12 در حال اجرای عملیات هستند.

وی اضافه کرد: عملیات اجرای پروژه‌های فاضلابی منطقه با فاصله زمانی کم به مدت 10 تا 15 روز یک‌بار توسط پیمانکار اجرایی می‌شود که امیدواریم با حمایت‌های بیش از پیش مسئولان استانی بیش از پیش شاهد تحقق پیشرفت این پروژه‌ها باشیم.

حسن‌زاده همچنین در پاسخ به اینکه در خصوص لایروبی‌ جوی‌های مناطق مختلف چه اقداماتی صورت گرفته است، عنوان کرد: لایروبی‌ جوی‌ها بر عهده اداره آبفا نیست و شهرداری موظف به انجام این کار است که امیدواریم در این خصوص با شهروندان تعامل و همکاری لازم را برقرار کند.

وی ادامه داد: شبکه فاضلاب این شهرستان معمولاً بالای 50 سال قدمت داشته و به همین خاطر در بخش‌هایی دچار مشکل و نقصان شده و باید اصلاح و شبکه‌ جدیدی جایگزین آن شود.

مجری طرح فاضلاب آبادان در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در دستور کار بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات فاضلابی موجود در مناطق مختلف آبادان و رضایتمندی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول