اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر کشور:

رودهن شهر پایلوت توسعه صنعت طلا و جواهر است

خبرگزاری فارس: بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور، رودهن را شهر پایلوت اجرای طرح توسعه صنعت طلا و جواهر کشور خواند.

رودهن شهر پایلوت توسعه صنعت طلا و جواهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعدالله به‏منش صبح امروز در آیین اعطای گواهی پایان دوره طلا و جواهر که با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل طرح منطقه ویژه اقتصادی طلا و جواهر رودهن، شهردار رودهن، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از فارغ‏التحصیلان دوره طلا و جواهر شرق استان تهران در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد، اظهار داشت: زمینه‏های لازم برای اجرای طرح توسعه صنعت طلا و جواهر در رودهن آماده است.

وی ادامه داد: فعالیتی که در شهر رودهن آغاز شده، پیش از این در سایر نقاط جهان نیز تجربه‏ای موفق قلمداد می‏شد.

به‏منش اضافه کرد: کشوری مانند چین با اتکا به رونق کارآفرینی در منازل به عنوان واحدهای کوچک تجاری نبض تجارت امروز جهان را در دست گرفته است.

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور خطاب به مسئولان دماوند گفت: باید در قبال این جوانان جویای کار احساس مسئولیت داشت.

وی تصریح کرد: نزدیک به هشت ماه گذشته ما از طریق آموزش فنون و علوم طلا، جواهر و سنگ‏شناسی در خدمت فرزندان این خطه ولایی و شهیدپرور بودیم.

به‏منش اضافه کرد: این حضور و علم‏آموزی در شهر رودهن به صورت رایگان، بدون چشم‏داشت و بدون منظور صورت گرفت.

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور افزود: تنها هدف ما از این فعالیت‏های مستمر ایجاد بسترهای کارآفرینی در شرایط تحریم امروز کشور و مقابله با استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان دماوند می‏توانند در راستای اشتغال‏زایی و کارآفرینی در منطقه به این جریان خدمات‏رسانی ملحق شوند.

به‏منش اضافه کرد: رودهن، شهر پایلوت اجرای طرح توسعه صنعت طلا و جواهر بود و به زودی این جریان به سایر نقاط کشور نیز تسری پیدا می‏کند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول