اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های مراسم تودیع و معارفه خدابخش و جواهری

از حلالیت‌طلبی خدابخش تا ارائه سوابق ورزشی جواهری

خبرگزاری فارس: مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در واکنش به حاشیه‌های اخیر گفت: تمام کسانی را که به من تهمت زدند را می‌بخشم و از تمام افرادی که آنها را آزرده کردم، حلالیت می‌طلبم.

از حلالیت‌طلبی خدابخش تا ارائه سوابق ورزشی جواهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر کلی قبلی و فعلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در شرایطی برگزار شد که استاندار اصفهان غایب بزرگ این برنامه بود.

در غیاب ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان و مشاور ورزشی وی، همدانیان معاون برنامه‌ریزی استاندار در جلسه حضور یافته بود و خدابخش نیز در صحبت‌هایش به غیبت وی در مراسم معارفه مدیر کل جدید و حضورش در معارفه خودش اشاره کرد.

در آغاز برنامه کلیپی از فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان در طول دو سال مسئولیت خدابخش به نمایش درآمد.

خدابخش در بخش دیگری از صحبت‌های نیز به این نکته اشاره کرد که استان اصفهان نخستین استانی است که جواهری در آن تجربه مدیر کلی پیدا می‌کند.

جواهری مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان نیز در صحبت‌هایش به سوابق ورزشی خود اشاره کرده و از مربی سابق خود در رشته کشتی که در مراسم نیز حضور داشت، تجلیل کرد.

برخی از هیئت‌های ورزشی استان اصفهان بنرهایی را در اطراف سالن نصب کرده بودند که در آن یا از زحمات خدابخش تقدیر شده بود و یا به جواهری خیر مقدم گفته بودند.

معاون استاندار اصفهان در این مراسم قول داد که در دهه فجر ورزشگاه نقش جهان با انجام یک دوره مسابقه چهار جانبه به طور رسمی افتتاح شود.

همچنین در جریان برگزاری برنامه برگه‌هایی که در آن اشاره‌ای به برخی از ضعف‌های عملکرد خدابخش شده بود، در میان برخی از حاضران از جمله خبرنگار فارس توزیع شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول