اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

اثری از ضعف و سستی ملت ایران در اثر تحریم‌ها مشاهده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نظام سلطه تصور می‌کرد که تحریم‌ها، ملت ایران را وادار به تسلیم خواهد کرد؛ اما در جای‌جای کشور ما اثری از ضعف و سستی ملت در اثر تحریم‌ها مشاهده نمی‌شود.

اثری از ضعف و سستی ملت ایران در اثر تحریم‌ها مشاهده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، احمد علیرضابیگی پیش‌ازظهر امروز در جمع نیروهای مسلح میانه با بیان اینکه باورهای دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شالوده قدرت ملت ایران را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: ملت ما هر تهدیدی را به فرصتی برای استقلال و خودکفایی تبدیل کرده‌اند که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی همه ابرقدرت‌ها پشت سر صدام بودند اما دفاع مقدس ثابت کرد که باورهای یک ملت می‌تواند بر هر قدرتی غلبه کند.

بیگی انقلاب اسلامی را مایه امید آزادیخواهان جهان دانست و گفت: بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها جمهوری اسلامی منزوی نشده بلکه این پایگاه‌های آمریکاست که یکی پس از دیگری سقوط کرده و به فضل الهی و به برکت بیداری ملت‌های مسلمان، آخرین پایگاه آنها در منطقه نیز سقوط خواهد کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح، نقطه اتکای ملت ایران در دفاع از آرمان‌های خود است، افزود: دولت جمهوری اسلامی در پرتوی امنیت برخاسته از تلاش نیروهای مسلح، کارهای بزرگی را به سامان رسانده و در عرصه خودکفایی و پاسخگویی به نیازمندی‌های کشور به دستاوردهای شگرفی دست یافته است.

وی افزود: نظام سلطه تصور می‌کرد که تحریم‌ها، ملت ایران را وادار به تسلیم خواهد کرد؛ اما در جای‌ جای کشور ما آثاری از ضعف و سستی ملت در اثر تحریم‌ها مشاهده نمی‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در این مراسم از چند خانواده شهید میانه با اهدای هدیه تجلیل کرد.

اعطای سردوشی به افسران نظامی توسط استاندار، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از این مراسم در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در فرمانداری میانه شرکت کرده است.

شرکت در همایش کارآفرینان، دیدار با روحانیون، حضور در منزل 2 خانواده شهید و ملاقات عمومی با مردم میانه از دیگر برنامه‌های استاندار در روز دوم سفر به این شهرستان است.

میانه با 180 هزار نفر جمعیت در 170 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول