اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر شیراز خبر داد

راه‌اندازی بخش روان‌تنی بیمارستان علی اصغر شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز گفت: بخش روان‌تنی (همزمانی بیماری‌های روان‌پزشکی و بیماری‌های جسمی) در این بیمارستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بخش روان‌تنی بیمارستان علی اصغر شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسین فرح‌بخش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی بخش روان‌تنی یکی از نیازهای بیمارستان بود که از این پس با هشت تخت به بیماران ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود: برخی از مشکلات جسمی موجب به وجود آمدن مشکلات روانی و یا برعکس می‌شود که برای ارائه خدمات مناسب به این‌گونه بیماران بخش روان‌تنی در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی‌اصغر (ع) راه‌اندازی شده است.

این مسئول گفت: این بیمارستان علاوه بر این بخش دارای دو بخش CCU با 24 تخت، یک بخش ICU با 10 تخت، دو بخش داخلی با 36 تخت، یک بخش نورولوژی با هشت تخت، یک بخش جراحی با 40 تخت و یک بخش دیالیز با دو تخت است.

فرخ بخش بیان کرد: سی تی اسکن، سونوگرافی، اکو و رادیولوژی به همراه چهار اتاق عمل، از دیگر امکاناتی بوده که به منظور خدمت رسانی به بیماران در این مرکز فعال است.

وی گفت: گسترش بخش ICU و افزودن حدود 16 تخت به این بخش از برنامه‌های آینده این بیمارستان است که با توجه به آماده بودن نقشه‌ها و تأمین اعتبار مورد نیاز، به زودی اجرایی می‌شود.

فرح بخش با اشاره به راه‌اندازی پزشک خانواده شهری در فارس، به عنوان نخستین استان کشور، افزود: تمام افراد ارجاعی به بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) در حال حاضر مطابق با قوانین سطوح دو و سه پزشک خانواده مورد درمان قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در اتفاقات مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر (ع) متخصص و پزشک عمومی به صورت 24 ساعته حضور دارند و در کمترین زمان ممکن به بیماران خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول