اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میانه:

مسئولان به وضعیت بهداشت و درمان میانه توجه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میانه خواستار توجه مسئولان به بخش بهداشت و درمان شهرستان از جمله بازسازی بیمارستان امام خمینی(ره) با تامین اعتبارات لازم شد.

مسئولان به وضعیت بهداشت و درمان میانه توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی استان و شهرستان با بیان فاصله 180 کیلومتری شهرستان از مرکز استان، وسعت زیاد شهرستان، وضعیت جاده میانه ـ تبریز با کثرت تصادفات را مهم‌ترین عامل در عنایت ویژه مسئولان استانی و تخصیص اعتبارات بیشتر به شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه خواستار توجه مسئولان استانی به بخش بهداشت و درمان شهرستان از جمله بازسازی بیمارستان امام خمینی(ره) با تامین اعتبارات لازم، راه‌اندازی سی‌تی اسکن، تامین آب شرب میانه با وجود ذخیره‌سازی یک میلیارد متر مکعب آب در شهرستان و پایاب سدها شد.

حامدی با اشاره به تامین زمین و امکانات لازم از سوی پزشکان خیر برای احداث درمانگاه خیریه در شهرستان گفت: این منصفانه است که از سوی استان برای گرفتن مجوز چهار ماه معطل بمانیم؟

امام جمعه میانه در ادامه مردم شهرستان میانه را مردمی صبور، مقاوم و نماد مردم زمان جنگ عنوان کرده و تصریح کرد: اگر بگویید امکانات نیست یقین بدانید مردم هیچ اعتراضی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: اما مردم به این نکته واقف هستند که با وجود مشکلات برای دیگر شهرستان‌ها امکانات موجود فراهم است اما برای شهرستان میانه نیست.

حامدی گفت: این امر سبب نارضایتی آنها شده که در این راستا از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم تا به وضعیت شهرستان عنایت ویژه داشته و مطالبات مردم را عملی کنند. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول