اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان:

110 درصد تعهدات اشتغال در دشتستان محقق شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان گفت: طی یکسال گذشته بیش از 110 درصد تعهدات اشتغال در دشتستان محقق شد.

110 درصد تعهدات اشتغال در دشتستان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بهمن شمسی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کار و رفاه اجتماعی دشتستان است و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در سال گذشته شاهد تلاش بسیار خوبی بودیم و بیش از 110 درصد تعهدات اشتغال دشتستان را محقق کردیم و امسال این میزان افزایش خواهد داشت.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان دارای پتانسیل بسیار بالایی در حوزه اشتغال است و استفاده از ظرفیت‌های موجود مهم‌ترین برنامه این اداره است.

شمسی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در این مسیر اهمیت زیادی دارد و انتظار داریم همه مسئولان همراهی کنند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

مسئول بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان نیز با تاکید بر لزوم آموزش‌های لازم به بیکاران و مقرری‌بگیران گفت: حرفه‌آموزی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری موجب تسهیل اشتغال مجدد آنان می‌شود.

محمد زارع اظهار داشت: با توجه به اهمیت حرفه‌آموزی و کسب مهارت برای مقرری‌بگیران، در راستای اجرای سیاست‌های وزارت متبوع تلاش‌های زیادی صورت گرفت و با یاری خداوند متعال و همکاری این عزیزان در سه ماهه اول سال جاری تعداد 490 نفر برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی به فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند که این تعداد به میزان 49 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

وی تصریح کرد: به منظور فراهم کردن امکان حضور مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و همچنین تسهیل در امر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به این عزیزان با ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مذاکرات مستمری صورت می‌پذیرد و تدابیر لازم اتخاذ می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بدون تردید تحقق شعار سال در گرو حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه‌های فعال و پویاست و این اداره در این مسیر تلاش می‌کند که امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول