اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

اجرای 45 ویژه‌برنامه‌ فرهنگی ماه رمضان در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرای 45 ویژه‌برنامه‌ فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در این سازمان خبر داد.

اجرای 45 ویژه‌برنامه‌ فرهنگی ماه رمضان در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسین قربانی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در پارس جنوبی اظهار داشت: ماه رمضان از ماه‌های معنوی و خاص است و انجام عبادات و دعا و راز و نیاز در این ایام اجر و ثواب زیادی دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی بسیار زیادی برای استفاده بهینه کارکنان و مدیران از ایام معنوی این ماه صورت گرفته که امیدوار هستیم به نتیجه مطلوبی منجر شود.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرای 45 ویژه‌برنامه‌ فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در این سازمان خبر داد و خاطر نشان کرد: جلسات مشاوره و پاسخگویی به شبهات دینی با حضور روحانیون اعزامی برای کارکنان منطقه ویژه پارس، برگزاری نماز جماعت، نشست‌هایی به منظور تفسیر سوره‌ها و آیات قرآن کریم و بیان احکام در مسجد امام عصر (عج) از جمله برنامه‌هایی است که در سازمان منطقه ویژه پارس انجام می‌شود.

قربانی با بیان اینکه غبارروبی از مساجد منطقه ویژه پارس و تبلیغات محیطی به مناسبت ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های فرهنگی روابط عمومی منطقه ویژه پارس است ادامه داد: همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) طی مراسمی، ایتام عسلویه تکریم می‌شوند.

وی با اشاره به تاثیر ژرف و شگفت قرآن کریم در افزایش انگیزه و روحیه کار و تلاش کارکنان تصریح کرد: قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم، پس از نماز ظهر و عصر در مسجد منطقه ویژه پارس برنامه‌ریزی شده است، به طور قطع کارکنان در کار روزانه خود، پس از قرائت قرآن نشاط معنوی بیشتری خواهند داشت.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس از برگزاری مراسم پرفیض احیای شب‌های قدر و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و دعوت از مداحان اهل‌بیت (ع) به عنوان دیگر برنامه‌های فرهنگی این سازمان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: به دلیل منزلت و جایگاه آسمانی لیالی قدر، مراسم با شکوه همراه با دعای پر فیض جوشن کبیر با حضور مدیران و کارکنان این سازمان برگزار می‌شود.

قربانی گفت: در طول ماه مبارک رمضان با تهیه و توزیع منابع معارف اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است تا به برکت این ماه شریف، به دانش اسلامی کارکنان افزوده شود.

وی همچنین برنامه‌ریزی به منظور شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز جماعت عید سعید فطر در عسلویه را از جمله اقدامات روابط عمومی منطقه ویژه پارس در ماه مبارک رمضان خواند و تصریح کرد: کارکنان منطقه ویژه پارس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همپای دیگر هموطنان در سراسر کشور در مراسم روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

قربانی اذعان داشت: تلاش کرده‌ایم سطح کیفی برنامه‌ها افزایش یابد تا تاثیرگذاری بیشتر و بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول