اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه قم

سالگرد شهدای سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار ‌شد

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شش شهید سپاه علی بن ابیطالب(ع) در مجتمع امام خمینی قم برگزار ‌شد.

سالگرد شهدای سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم نخستین سالگرد شهادت شش شهید سپاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حقیقی‌مقدم فرماندار قم، معاونان فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندهان، ایثارگران و مردم شهیدپرور قم در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که به همت سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار ‌شد، قبل از آغاز مراسم، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اقامه شد.

در ابتدای این مراسم دباغ از قاریان بین‌المللی کشور آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد. سپس حاج علی مالکی‌نژاد از ذاکرین اهل‌بیت(ع) در وصف سرور و سالار شهیدان و شهدای دفاع مقدس نوحه‌سرایی کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه افراد بدحجاب و بی‌حجاب اسیر هوای نفس خود هستند خاطر نشان کرد: هوای نفس موجب گسترش پدیده زشت بدحجابی شده است و با وجود تذکرات بزرگان دین، این مسئله حاد هنوز باقی است و گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا کسانی هستند که با خدا معامله کردند تصریح کرد: شهدا در سنین جوانی راه صحیح را شناخته و وجود خود را به خدا تقدیم کردند.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه سعادت و بهشت نتیجه کسانی است که با خدا معامله کردند خاطر نشان کرد: طبق آیات قرآن کریم خداوند به وعده‌های خود عمل می‌کند.

شهید سردار عباس عاصمی مسئول اطلاعات سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) به همراه شهیدان علی‌اکبر جمراسی، محمود احمدی تبار، سید عبدالحسین موسوی‌نژاد، مهدی خبیر و ولی‌الله صحرایی 30 تیرماه سال گذشته طی عملیاتی در منطقه سردشت به دست تروریست‌های گروهک پژاک به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول