اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

فرهنگ ایثار و شهادت آرمان‌های انقلاب را زنده نگه داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده است، آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز زنده نگه داشته می‌شود.

فرهنگ ایثار و شهادت آرمان‌های انقلاب را زنده نگه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور پیش از ظهر امروز در دیدار با کاروان میثاق با شهدای شعبانیه اداره‌کل زندان‌های استان و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شعبانیه زاهدان، در گلزار شهدای زاهدان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان نشأت گرفته از ایمان و بصیرت مردم بوده و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده باشد، آرمان‌های نظام اسلامی نیز زنده و بالنده است.

وی افزود: خدمت به شهیدان و تلاش برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت، امری خداپسندانه و دارای ثواب اخروی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از اسلام، قرآن، مکتب اهل بیت(ع) و کربلا به ایرانیان به ارث رسیده است و نور آن نیز با گذر زمان کم‌رنگ نخواهد شد.

قربانپور با تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و با اشاره به ناکام‌ماندن دشمن در کم‌رنگ کردن فرهنگ شهادت در میان مردم، تصریح کرد: شیطنت دشمن، انسجام و همدلی مردم را به دنبال داشته است.

وی زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت را سد محکمی در برابر مکرها و حیله‌های دشمنان جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: شهیدان بر گردن جامعه حق دارند، چرا که این نظام مرهون از خود گذشتگی و ایثارگری آنها است.

مشاور استاندار در امور روحانیون سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه خودمان ترویج و تبلیغ کنیم باید نظام تربیتی و فرهنگ‌سازی و بخش‌هایی که با تربیت انسان‌ها مربوط است را متحول کنیم.

قربانپور بیان داشت: باید قابلیت‌هایی را در نظام تعلیم و تربیت جامعه ایجاد کنیم که در دنیا و آخرت، انسان‌ها را دنیاطلب بار نیاورند زیرا به هر میزان که انسان‌ها به دنیاطلبی نزدیک شوند به همان میزان از ایثار و شهادت فاصله می‌گیرند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول