اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اعلام کرد

حضور 1100 مبلغ در ماه رمضان در سراسر استان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:یک‌هزار و 100 مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان اعزام می‌شوند.

حضور 1100 مبلغ در ماه رمضان در سراسر استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: برکت، نخستین ویژگی ماه مبارک رمضان است و همه ما باید تلاش کنیم تا از این ماه پر از خیر و برکت بهره‌های وافی و کافی را کسب کنیم.

وی انقلاب ایران را الگوی واقعی بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز جهان به این باور رسیده است که ایران نقطه شکل‌گیری انقلاب و ارائه‌کننده آن به سراسر جهان بوده و بیداری امروز کشورهای اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: عفاف و پاکدامنی امری است که باید در تمام جامعه به آن توجه شود و تنها مختص به چند مکان نباشد، بلکه در تمام مکان‌های عمومی جامعه از قبیل پارک‌ها، خیابان‌ها و سایر اماکن نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با جنگ نرم و رواج فرهنگ غرب جوانان را گمراه کرده و آنان را از مسیر انقلاب دور کند که در این راستا باید با هوشیاری و بهره‌گیری از برنامه‌های مطلوب‌ و دین‌محور این اثرات را کاهش داده و روح دین‌باوری و پیروی از ولایت‌فقیه را در بین جوانان درونی کنیم.

آزادیخواه ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان یک‌هزار و 100 مبلغ به منظور برگزاری برنامه‌های متناسب با این ماه و تبلیغ احکام و دستورات اسلام به سراسر استان اعزام می‌شوند تا در یک‌هزار و 800 مسجد فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان شرکت در نماز جمعه و تلاوت قرآن از اهمیت بسزایی برخوردار است و همگی باید تلاش کنیم تا در این ماه پربرکت معنویات خود را افزایش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اصلاح نفس در این ماه از اثرات مطلوبی برخوردار است و باید به رعایت حق‌الناس و حق‌الله در این ماه توجه ویژه‌ای شود تا با درونی شدن بیش از پیش این اصول در سایر ماه‌های سال نیز بتوانیم دیانت خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول