اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا خبر داد

اعزام 25 مبلغ به آستارا در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از اعزام 25 مبلغ و روحانی به نقاط مختلف این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 25 مبلغ به آستارا در ماه رمضان

حجت‌الاسلام حسن ملائکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با تشریح برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم و اساسی برای انجام تبلیغات اسلامی و معارف دینی تدارک دیده شده است.

ملائکی، با بیان اینکه رمضان ماه بهار قرآن است، گفت: درباره فضایل این ماه مبارک در دین مبین اسلام بسیار تاکید شده است.

این مسئول، افزود: ماه مبارک رمضان در روایات اسلامی ماه خدا و مهمانی امت پیامبر اکرم (ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه توبه و بازگشت به خداوند و دعا و نیایش به درگاه حق تعالی است، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان در بین مسلمانان از احترام و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ماه آرامش روحی آنها محسوب می‌شود.

ملائکی، از اعزام 15 مبلغ روحانی شهرستان به نقاط مختلف آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد 10 نفر از روحانیون اعزامی نیز از طریق طرح هجرت و دفتر تبلیغات اسلامی قم و اداره اوقاف در آستارا به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا، ادامه داد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان علاوه بر اعزام مبلغان به مساجد و مراکز فرهنگی برنامه‌های متنوع و مطلوبی تدارک دیده شده است.

این مسئول طرح بینات قرآن، محفل انس با قرآن و بررسی کیفیت برگزاری مراسم عزاداری را از جمله برنامه‌های در دست اجرا در ماه مبارک رمضان برشمرد و متذکر شد: در این راستا یک نفر روحانی حداقل سه مسجد در روستاهای مختلف سطح شهرستان را زیر پوشش تبلیغی خود قرار می‌دهند.

وی، اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی و ایراد سخنرانی در موضوعات متعدد را از وظایف اصلی مبلغان اعزامی برشمرد و اذعان داشت: در آینده تعداد مبلغان بر حسب نیاز شهرستان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول