اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آمل خبر داد

اعزام مبلغان رمضان به 400 مسجد آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از 400 مبلغ و روحانی به مساجد و حسینیه‌های این شهرستان برای تبلیغ اعزام شدند.

اعزام مبلغان رمضان به 400 مسجد آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمد قنبری پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغان رمضان که با حضور روحانیون و طلاب در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، از اعزام بیش از 400 مبلغ و روحانی به مساجد و حسینیه‌های این شهرستان برای تبلیغ در این ماه مبارک خبر داد.

وی افزود: ماه رمضان یکی از برترین ماه‌های خداوند است که همه باید در حد توان خود از این سفره گسترده الهی استفاده کنیم.

قنبری این ماه را برای زدودن زنگار گناهان دانست که همه درهای نیک خداوند برای تهذیب نفس و تکامل معنوی گشوده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: رمضان ماه مهمانی خداست و روزه در این ماه مقررشده تا ما مهمان خدا بودن را تمرین کنیم.

یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم نیز در این گردهمایی طلاب با اشاره به آسیب‌شناسی‌های این ماه ابراز داشت: باید از رمضان‌های سال‌های گذشته درس بگیریم و نقاط ضعفی را که در سال‌های گذشته در برگزاری مراسمات احساس می‌شد امسال دیگر به چشم نیاید.

حجت‌الاسلام محمدعلی ملکی در مورد باید‌ها و نبایدهای تبلیغ بیان داشت: رمضان بهترین ماه خداوند است که هرچه از خوبی و نیکی که سراغ داریم در آن یافت می‌شود.

وی با اعلام اینکه باید از فرصت‌های رمضان برای رشد و سعادت معنوی در راستای قرب به خداوند استفاده کنیم، متذکر شد: فرصت بسیار مناسبی برای تامل و تدبر در قرآن کریم برای ما فراهم شده تا بتوانیم بیش از گذشته با قرآن هماهنگ باشیم.

ملکی با اشاره به اینکه باید در این ماه نسل جوان همانند دیگر دیگر اقشار جذب مساجد شوند، متذکر شد: باید شرایط برای جذب جوانان و مردم با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی و دینی فراهم شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول