اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی:

1500 مددجوی آذربایجان‌غربی تسهیلات خوداشتغالی دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: یک هزار و 500مددجوی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی وام خود اشتغالی دریافت کردند.

1500 مددجوی آذربایجان‌غربی تسهیلات خوداشتغالی دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جلال‌حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه شورای اشتغال آذربایجان‌غربی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 50 درصد سهم استان برای اعتبارات خوداشتغالی در آذربایجان‌غربی در سال جاری جذب شده است.

وی با اشاره به واگذاری اعتبار برای یک هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی، تصریح کرد: این اعتبارات از محل منابع انسانی جذب شده‌اند.

حسین‌زاده در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی، افزود: با نظر مساعد شورای اشتغال استان تنها دستگاهی هستیم که در بخش دامداری و دامپروری تسهیلات پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان در زمینه تولید فرش فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در این راستا مواد اولیه فرش برای مددجویان از طریق تسهیلات پرداخت می‌شود و در اختیار مددجو قرار می‌گیرد و پس از اتمام فرش بازاریابی می‌شود و پس از برداشت تسهیلات پرداختی از سوی کمیته امداد، سود فرش تولیدی به خود مددجو پرداخت می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به بیمه فرشبافان، اعلام کرد: برای افرادی که تسهیلات پرداخت می‌کنیم زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیز قرار می‌گیرند که این موضوع سبب رغبت هرچه بیشتر مددجویان برای خود اشتغالی شده است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول