اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌غربی:

ایده‌های برتر خوداشتغالی خارج از نوبت تسهیلات می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌غربی از در نظر گرفتن 28 میلیارد تومان برای وام‌های خوداشتغالی توسط این صندوق در امسال خبر داد و گفت: ایده‌های برتر خوداشتغالی خارج از نوبت وام و تسهیلات ویژه می‌گیرند.

ایده‌های برتر خوداشتغالی خارج از نوبت تسهیلات می‌گیرند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه صلاح گل محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه شورای اشتغال آذربایجان‌غربی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: این اعتبارات امسال از محل بازگشت اقساط سنوات گذشته تسهیلات برای افرادی که درخواست وام خوداشتغالی کنند پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سقف وام‌های پرداختی 10 میلیون تومان است، تصریح کرد: 430 میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته با ایجاد هشت هزار شغل به مردم استان ارائه شده که 85 درصد از این شغل‌ها منجر به ایجاد اشتغال در جامعه شده است.

گل‌محمدی گفت: از نظر واگذاری تسهیلات خود اشتغالی با مشکلی مواجه نیستیم و ایده‌های برتر خارج از نوبت و به صورت ویژه می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

وی با بیان اینکه هشت هزار و 700 نفر تا به امروز از وام‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی تسهیلات دریافت کرده‌اند، اعلام کرد: در این راستا در سال جدید با بانک کشاورزی در واگذاری اعتبارات با مشکل مواجه شده‌ایم.

گل‌محمدی ادامه داد: خدمت صادقانه و خالصانه صندوق مهر امام رضا(ع) استان در ارتقای میزان رضایت‌مندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه عظیم‌ترین، عالی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه نظام مردم هستند، افزود: به دست آوردن رضایت الهی بالاترین ارزش‌ها و دستاوردهاست زیرا رضایت الهی در گروی رضایت مردم است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول