اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان تهران:

تحریم‌ها اثری بر تامین اجتماعی نداشت / همانند روزهای جنگ خدمت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان تهران با اعلام بیشترین سطح مستمری ‌بگیر تامین اجتماعی در سال جاری گفت: همانند روزهای جنگ خدمت می‌کنیم.

تحریم‌ها اثری بر تامین اجتماعی نداشت / همانند روزهای جنگ خدمت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، داریوش صالح‌پور در دیدار مسئولان تامین اجتماعی استان تهران با آیت‌الله محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: امسال به رکورد بیش از 2 میلیون مستمری بگیر با رشد بیش از 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رسیدیم و مستمری‌ها از همین حق بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در واقع حق بیمه‌ها مجددا به سفره کارگران باز می‌گردد و از بیت‌المال نیست.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به حوزه تامین اجتماعی ورامین و قرچک، افزود: در این چند سال کارها بیش از چهار برابر شده اما پرسنل و کارمندان ما به این اندازه افزایش نیافته است و با همین پرسنل طبق ارزیابی که توسط استاندار تهران ارائه شد، جزو چهار اداره نمونه استان هستیم.

وی ادامه داد: کارها زیاد شده است و نیروهای ما مانند زمان جنگ در حال خدمت‌رسانی هستند، قبل از اینکه خدمت شما برسیم هم به زیارت مزار شهدای ورامین و قرچک رفتیم و با آن عزیزان تجدید میثاق کردیم و پایبندی به اصول را تلاش در جهت خدمت‌رسانی به این مردم عزیز می‌دانیم.

تحریم‌ها اثری بر تامین اجتماعی نداشته است

رئیس اداره تامین اجتماعی قرچک نیز طی سخنانی بیان داشت: بیش از 28 میلیون و 500 هزار نفر در کشور عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستند و 2 میلیون بازنشسته داریم و توانستیم با تلاش و همت فراوان به همه این عزیزان با کمترین هزینه و فوت وقت خدمت‌رسانی کنیم، با سربلندی عرض می‌کنم که تامین اجتماعی بیشترین تعهدات را در دو سال اخیر پرداخت کرده که این امر نشان از بی‌اثر بودن تحریم‌ها بر این سازمان دارد.

حمید جنیدی افزود: شعبه قرچک نیز 7 هزار مستمری بگیر دارد و گردش پول ماهیانه این شعبه 40 میلیارد ریال است. 

این گزارش حاکی است، داریوش صالح‌پور، مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران، علی برخ، رئیس اداره تامین اجتماعی ورامین، حمید جنیدی، رئیس اداره تامین اجتماعی قرچک، عبدالله شیرکوند، کارشناس درآمدهای سازمان بیمه تامین اجتماعی استان تهران و تعدادی دیگر از کارشناسان و مسئولان بیمه تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول