اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

بهزیستی خدو‌م‌ترین دستگاه در بین دستگاه‌های دولتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: با نگاه عمیق به سختی امور فعالیتی، اداره بهزیستی خدوم‌ترین دستگاه در بین دستگاه‌های دولتی است.

بهزیستی خدو‌م‌ترین دستگاه در بین دستگاه‌های دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، کارکنان اداره بهزیستی در آخرین روز از هفته بهزیستی با حسن رضانیا فرماندار شهرستان تویسرکان دیدار کردند.

حسن رضانیا در جمع کارکنان اداره بهزیستی در دفتر فرمانداری شهرستان با اشاره به اینکه توانمندسازی افراد کم‌توان در حوزه‌های جسمی و مالی به نیرو و روحیه‌ای مضاعف نیاز دارد، اظهار داشت: فعالان این عرصه در برنامه مسئولیتی تعریف شده در این نهاد بزرگ‌ترین خدمت را به اجتماع می‌کنند چرا که با تزریق و نهادینه کردن واژه‌های خواستن و توانستن به وجود جسمی و روحی روانی افراد کم‌دوام و ضعیف در گام نخست بنیان خانواده و سپس انسجام جامعه را ضمانت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه پرسنل بهزیستی مقاوم‌ترین کارکنان هستند، افزود: نگاه عمیق به فلسفه وجودی فعالیت‌های بهزیستی در بخش‌های متفاوت نشان‌دهنده این مطلب است که این نهاد خدوم‌ترین دستگاه در بین دستگاه‌های دولتی است.

فرماندار شهرستان تویسرکان انعکاس و اطلاع‌رسانی اقدامات بهزیستی را در حوزه‌های گوناگون کاری لازم و امری ضروری دانست و ابراز داشت: آگاهی‌ و شناخت آحاد جامعه نسبت به کارهای انجامی از سوی این نهاد سازوکاری بسیار ارزشمند در یاری رساندن و پیشگیری‌های مورد نیاز از جنبه‌های مختلف فردی و اجتماعی است.

رضانیا با اشاره به ایجاد بسترهای نشاط ‌‌‌‌آور و شادی‌بخش در بین فعالان عرصه توانمندسازی افراد معلول و نیازمند به کمک، خطاب به مسئول بهزیستی شهرستان گفت: به کارکنان خود در رده‌های کاری در چارچوب یک برنامه منظم و مدون از لحاظ مادی و معنوی در مناسبت‌های مختلف در راستای احیای روحیه و تقویت توانایی آنها نگاهی ویژه داشته باشید.

رئیس بهزیستی شهرستان تویسرکان نیز گفت: بهزیستی سازمانی است با کارکرد اجتماعی، فرهنگی و آموزشی که گستره فعالیت‌های این سازمان بخش وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد.

اردشیر فتحی در خصوص فعالیت‌های این سازمان اظهار داشت: درمان و پیشگیری اعتیاد، پیشگیری از معلولیت‌ها، توانبخشی به معلولان، رسیدگی به امور یتیمان، بررسی آسیب‌های اجتماعی، اشتغال و کاریابی، مشاوره فرهنگی، تربیتی و خانوادگی، ایجاد آزمایشگاه‌های ژنتیکی برای پیشگیری از معلولیت‌ها و ارائه شیوه‌های صحیح زندگی به جوانان از مهم‌ترین فعالیت‌های بهزیستی محسوب می‌شود.

وی افراد زیر پوشش این نهاد را 4 هزار و 500 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: خدمات‌دهی توانبخشی به اقشار نیازمند مددجو در قالب 2 هزار و 750  فقره پرونده در قالب برنامه‌های مطالباتی جامعه مورد نظر بخشی از 70 برنامه و یک هزار فعالیت از فصل کاری بهزیستی است.

در این دیدار ارشیر فتحی رئیس بهزیستی شهرستان تویسرکان عملکرد سالانه، نیاز‌ها و مطالبات درخواستی کارکنان و مددجویان این نهاد را تشریح و بیان کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول