اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرخمیر هرمزگان تاکید کرد

اجرای طرح غربالگری شنوایی/ راه‌اندازی بازارچه مددجویی بندرخمیر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرخمیر هرمزگان با اشاره به اهمیت اجرای طرح غربالگری شنوایی در این شهرستان از مسئولان مربوطه خواست زمینه راه‌اندازی و فعالیت بازارچه مددجویی را نیز در بندرخمیر فراهم آورند.

اجرای طرح غربالگری شنوایی/ راه‌اندازی بازارچه مددجویی بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر در غرب شهرستان بندرعباس، حسین امیرتیموری در نشستی پیرامون فعالیت‌های بهزیستی در شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه این سازمان طی سال‌های اخیر با توسعه پوشش خود در زمینه خدمات مددجویی دستاورهای خوبی را در شهرستان داشته است،‌ اظهار داشت: بهزیستی همواره از نهادهای مهم اجتماعی محسوب می‌شود که باید گفت در امور و رده‌های سنی مختلف جامعه نقش‌‌آفرین است.

فرماندار شهرستان بندرخمیر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در ماه‌های شعبان و رمضان که ماه‌های سفارش شده دین اسلام و ائمه است امید می‌رود مسئولان دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی نهایت تلاش خود را برای خدمت هر چه بیشتر به مددجویان به کار گیرند تا از این طریق علاوه بر کسب اجر معنوی، زمینه آسایش مددجویان روزه‌دار نیز در این ماه فراهم آید.

امیرتیموری افزود: بر این عقیده‌ایم که در این ماه پر فیض که سفره عظیم الهی و الطاف پروردگار بلندمرتبه گسترده است، هر کس می‌تواند به اندازه اعتقاد قلبی خود بهره گیرد.

فرماندار شهرستان بندرخمیر تصریح کرد: کاری که بهزیستی انجام می‌دهد و اهدافی که دنبال می‌کند، ارزشمند است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بهزیستی شهرستان طی هفته مذکور قابل توجه بود، افزود: افراد در تمامی نهادها در یک مقطع سنی با آن نهاد سر و کار دارند، اما تمامی افراد جامعه به گونه‌ای حتی در قبل و بعد از تولد و تا زمانی که در قید حیات هستند با بهزیستی به نوعی سر و کار دارند.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: از بهزیستی انتظار می‌رود بیش از پیش زمینه‌سازی یک زندگی بهتر برای افرادی که زیر پوشش هستند را فراهم آورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به برخی از طرح‌های فراگیر اجرا شده توسط بهزیستی در کشور، گفت: غربالگری شنوایی مددجویان بهزیستی کار بزرگی است که حتماً به صورت ویژه باید پی‌گیری شود.

وی افزود:‌ اجرای این طرح در شورای اداری شهرستان مطرح و تاکید می‌شود که سایر ادارات در این امر خطیر مساعدت کنند تا اجرایی شود.

امیرتیموری بر اطلاع‌رسانی لازم برای آگاه‌سازی مددجویان تاکید کرد و افزود: همه باید تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر طرح به کار گیرند تا میزان پوشش این طرح به حداکثر برسد.

وی با بیان اینکه باید فضاسازی شهری برای این طرح در حد امکان محقق شود، اضافه کرد: این طرح در روند توانمندسازی و توان‌بخشی معلولان و مددجویان شهرستان تاثیرات مطلوبی خواهد داشت.

امیرتیموری گفت: با نظر مثبت مجموعه فرمانداری آمادگی خود را در روند پیش‌برد اهداف سال جاری بهزیستی اعم از ساخت مسکن، ایجاد بازارچه برای توانمندسازی مددجویان و سایر طرح‌های مدنظر احتمالی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول