اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار شد

تشکیل کمیته اقتصادی در تیم شموشک نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار تشکیل کمیته اقتصادی برای تیم فوتبال شموشک نوشهر شد.

تشکیل کمیته اقتصادی در تیم شموشک نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، نصرالله پریچهره صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شموشک نوشهر و تعیین تکلیف این تیم اظهار داشت: این کمیته می‌تواند کارهای مالی و اقتصادی باشگاه را پیگیری کند و با این کار باری از دوش مدیرعامل و اعضای تیم برداشته می‌شود و با آسودگی خاطر می‌توانند به مسائل تیم بپردازند.

وی با اشاره به اینکه در شموشک نوشهر بحث مالکیت وجود ندارد بلکه مشکل مالی حرف اول را می‌زند، گفت: پس از درگذشت درویش همواره در پی منابعی بودیم تا بتوان با آن شموشک نوشهر را زنده و پویا نگه داریم و در این راه تلاش های زیادی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: در شموشک نوشهر بحث مالکیت وجود ندارد بلکه بحث مالی حرف اول را می‌زند و اگر اسپانسر خوب و مناسب پیدا شود می‌توان این تیم را احیا کرد.

پریچهره درباره پیشنهاد تشکیل تیمی جدید با نام شموشک نوین افزود: اگر قرار است تیمی جدید تشکیل شود باید نام شموشک بر روی آن باشد که نام شموشک نوین می‌تواند مناسب باشد چرا که هم نام شموشک زنده مانده و هم می‌تواند رضایت و علاقمندی مردم را در پی داشته باشد چون مردم به نام و برند شموشک عشق می‌ورزند.

این مسئول تشکیل کمیته اقتصادی برای امور اقتصادی تیم را ضروری دانست و اذعان داشت: این کمیته می‌تواند کارهای مالی و اقتصادی باشگاه را پیگیری کند و با این کار باری از دوش مدیرعامل و اعضای تیم برداشته می‌شود و با آسودگی خاطر می‌توانند به مسائل تیم بپردازند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول