اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ایجاد دانشگاه معنوی از اهداف نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نقش موثر حوزه علوم پزشکی در مسایل معنوی اشاره کرد و گفت: ایجاد دانشگاه معنوی از اهداف نظام اسلامی است.

ایجاد دانشگاه معنوی از اهداف نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن بهبودی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه ضیافت اللهی و خودسازی است.

وی یکی از اهداف نظام اسلامی را ایجاد دانشگاه معنوی عنوان کرد و افزود: حوزه علوم پزشکی نقش موثری در مسایل معنوی دارد.

بهبودی با بیان اینکه علوم پزشکی با جان انسان‌ها سروکار دارد، خاطرنشان کرد: طرح ضیافت اندیشه از سه سال گذشته در بخش‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم توشه بسیار خوبی از آن ببریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به حضور 60 نفر از اساتید این دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ضیافت اندیشه تنها کلاس درس نبوده بلکه پیوند بین حوزه و دانشگاه است.

وی با اشاره به جایگاه علمی و معرفتی اساتید شرکت کننده در کارگاه آموزشی ضیافت اندیشه، تصریح کرد: برگزاری ضیافت اندیشه تقویت کرسی‌های آزاداندیشی است.

بهبودی مشارکت اساتید و دانشجویان در ضیافت اندیشه را بسیار خوب دانست و بیان کرد: امسال 50 درصد شرکت کنندگان در مراسم ضیافت اندیشه دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر جایگاه بالای علوم پزشکی ایران به لحاظ علمی در جهان، ابراز کرد: عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای یکی از معضل‌ها در جهان است و اجرای برنامه‌های معنوی در رعایت اخلاق حرفه‌ای تاثیرگذار است.

وی ضیافت اندیشه را تقویت معنویت در کنار علم خواند و اذعان کرد: با دنبال کردن مباحث دینی و معرفتی می‌خواهیم بهترین‌ها را به لحاظ علمی و اخلاقی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول