اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان خبر داد

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه‌های اجرایی آبادان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های خوزستان 35 میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی آبادان اختصاص یافت.

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه‌های اجرایی آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌‌ریزی و تأمین اختصاص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که در فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان خوزستان مبلغ 35 میلیارد تومان اعتبار در قالب 152 پروژه به دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان اختصاص یافته است.

وی افزود: پروژه‌های تعریف شده در آبادان در زمینه‌های مختلف است که با توجه به ضرورت‌هایی که در این منطقه وجود دارد در بعضی از پروژه‌های عمرانی با اولویت وارد کار اجرایی شده‌ایم.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: اختصاص 35 میلیارد تومان اعتباری که در این جلسه از محل اعتبارات تملک و دارایی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان اختصاص یافت تنها اعتبار این منطقه در سال جاری نخواهد بود.

وی در همین خصوص تصریح کرد: مبلغ تصویب شده جلسه امروز در آینده افزایش خواهد داشت به طوری که در سال 90 مبلغ 31 میلیارد تومان اعتبار به آبادان اختصاص یافت اما پروژه‌های اجرایی در این منطقه با مبلغی معادل 125 میلیارد تومان اجرایی شده است.

ایلخاص‌زاده در ادامه افزود: گام نخست برای وارد کردن پروژه‌های جامع اجرایی به شهرستان آبادان را می‌توان در قالب اجرای پروژه شبکه فاضلاب جامع شهری با اعتباری معادل 90 میلیارد تومان دانست.

وی در همین خصوص گفت: گام بعدی چهار خطه کردن باند جاده‌ شهر اروندکنار به آبادان است که در دستور کار فرمانداری شهرستان، تا پایان سال جاری قرار دارد.

نماینده عالی دولت در آبادان افزود: گام آخر تخصیص 35 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی استان خوزستان به شهرستان آبادان بود که امروز محقق شده است.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: فرمانداری در نظر دارد تا پایان سال از سایر ردیف‌های بودجه‌ای برای اجرای پروژه‌های آتی استفاده کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول