اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آبفای خوزستان:

آب منطقه شطیط آبادان آلوده نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آبفای خوزستان گفت: آب منطقه شطیط آبادان هیچ گونه آلودگی ندارد.

آب منطقه شطیط آبادان آلوده نیست

محمد علی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آب آشامیدنی شهرستان آبادان بر اساس استانداردهای بهداشتی و ملی تحت نظارت و پایش‌های ساعتی، روزانه و ماهانه، کلرسنجی، باکتریولوژی و فیزیکوشیمیایی کنترل کیفیت قرار دارد.

وی افزود: همه این آزمون‌ها توسط آزمایشگاه‌های معتمد محیط زیست و مرکز بهداشت استان خوزستان انجام می‌شود و نتایج حاصل نشان می‌دهد که از نظر شاخص‌های بهداشتی آب این منطقه هیچگونه مشکل خاصی ندارد.

سرپرست شرکت آبفای استان خوزستان با اشاره به اینکه آب آبادان از نظر شاخص‌های بهداشتی مطلوب و همه پارامتر‌های کیفی و کمی آن در حد مجاز و استاندارد است، گفت: در حال حاضر آب آشامیدنی این شهرستان توسط دستگاه‌های کلرزن گازی گندزدایی و به‌طور مستمر در مدار بهره‌برداری قرار دارند.

وی اضافه کرد: همه شکستگی‌های خطوط توزیع آب توسط اکیپ‌های عملیات شبکه و به‌روز ترمیم و رفع می‌شوند زیرا رفاه حال ساکنان شهرهای زیرمجموعه استان در اولویت برنامه‌های آبفای خوزستان است.

صنیعی‌نژاد همچنین عنوان کرد: کارشناسان شرکت آبفای استان خوزستان و کارشناسان مرکز بهداشت استان به‌صورت روزانه و بعضاً هفتگی به‌منظور پایش و کنترل وبای التور و با وجود هرگونه مشکل اورژانسی از طریق مدیر بهداشت محیط در تماس هستند.

وی در پاسخ به اینکه در آب منطقه شطیط آبادان اخیراً آلودگی مشاهده شده یا خیر، اظهار کرد: در هفته اخیر از سوی دفتر نظارت بر بهداشت هیچ موردی از وجود آلودگی در سطح شهرستان آبادان به این شرکت گزارش نشده است. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول