اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای آشنایی مردم با امور شرعی

سایت جامع ماه مبارک رمضان در آبادان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سایت تخصصی و جامع ماه مبارک رمضان برای آشنایی مردم با امور شرعی و همچنین بهره‌گیری از مسائل مرتبط با این ماه در آبادان رونمایی شد.

سایت جامع ماه مبارک رمضان در آبادان رونمایی شد

مدیر سایت تخصصی رمضان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: سایت اطلاع‌رسانی رمضان از مطالب متنوعی در زمینه مسائل شرعی، بهداشتی و پزشکی خاص ماه مبارک رمضان برخوردار است که با رویکردی تخصصی و عامه پسند مطالب قابل توجه‌ای را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

علی نژادمزارع افزود: به دست آوردن اطلاعات در خصوص اعمالی که باید در این روز انجام شود یا نحوه تهیه غذا برای حفظ سلامتی و... شاید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های روزه‌داران باشد.

وی تصریح کرد: اگر مردم روزه‌دار بخواهند در زمینه‌های مختلف مرتبط با این ماه خیر و برکت آشنا شوند، می‌توانند به این سایت جامع مراجعه کنند.

مدیر سایت جامع رمضان گفت: فضیلت اعمال مستحبى ماه مبارک رمضان، دانلود نوا و نماهای ماه مبارک رمضان، تفسیر قرآن، پرسش و پاسخ‌های متداول، آشپزی در ماه رمضان، ادعیه روزانه این ماه، اخبار و... از بخش‌های اصلی این سایت است.

وی افزود: یکی از بخش‌های خواندنی این سایت بخش سلامتی در ماه رمضان است، با انتخاب این بخش پنجره‌ای پیش روی مخاطبان باز می‌شود که در آن می‌توان به لیستی از مقالات مختلف که می‌تواند به حفظ سلامتی مخاطبان در این ماه کمک کند دسترسی داشته باشید.

نژادمزارع گفت: این سایت هم‌اکنون به آدرس اینترنتی www.ramezan.com در دسترس است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول