اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

تنها گناه سوریه پشتیبانی از حزب‌الله است

خبرگزاری فارس : امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمن از حمایت سوریه از حزب‌الله خشمگین شده است، گفت: تنها گناه سوریه پشتیبانی از حزب‌الله است.

تنها گناه سوریه پشتیبانی از حزب‌الله است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی در نشست صمیمانه روحانیت با امام جمعه بیرجند از ماه رمضان به عنوان ماه خدا، ماه عرفان و زمینه‌ای برای با تقوا شدن انسان نام برد و اظهار کرد: ماه رمضان، بهترین ظرفیت تذکر، تدبر در قرآن و استفاده از عمر است.

وی با تاکید بر اینکه باید حرمت ماه رمضان را نگه داریم، افزود: ماه رمضان ماه حریت و آزادی، جدا شدن از لذت‌های دنیوی و نیز فرصتی برای مدیریت خویش است که باید بیشتر به آن توجه داشت.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز استکبار و دشمنان در برابر ایران احساس ضعف می‌کنند، گفت: با مهندسی امام خمینی (ره) و با تجربه گذشته، روحانیت و مردم وارد صحنه شده و نقشه‌های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

رضایی بیرجندی قدرت و جایگاه ایران اسلامی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: جایگاه ایران به جایی رسیده است که نماینده آمریکا برای یک دقیقه صحبت کردن با نماینده ایران ساعت‌‌ها پشت در منتظر می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشورهای اسلامی حزب‌الله تعیین‌کننده هستند، افزود: تنها گناه سوریه پشتیبانی از حزب‌الله است و این امر سبب شده است که دشمنان به خشم بیایند و سوریه را مورد حمله قرار دهند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: در 20 ماه، نزدیک به چهار پادشاه طاغوتی سرنگون شدند و 12 کشور در حال تب و تاب و الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند.

رضایی بیرجندی مقاومت و همکاری را بسیار مهم دانست و گفت: امروز روزی است که لشکر به پشت خیمه‌های دشمن رسیده و باید با مقاومت و همکاری دشمن را نابود کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از تمام امکانات برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان استفاده می‌کند، افزود: دشمنان نظام جوانان و نسل سوم انقلاب را نشانه گرفته‌اند و می‌خواهند با ترویج فرهنگ غربی جوانان را از اسلام دور کنند.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه هرجا کارآمدی در نظام است نشان وجود ولایت فقیه است، گفت: بزرگ‌ترین دغدغه مسئولان نظام باید خدمت به مردم و حفظ ایران اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه روحانیان باید مردم را از نظر روحی و فکری آماده کنند، افزود: امروز روز هماهنگی و همراهی است و اگر هماهنگ نباشیم شکست می‌خوریم و باید روحانیان روحیه کمبود را از کشور بیرون کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دغدغه اصلی ولایت فقیه بحث فرهنگی است، تصریح کرد: امروز برخی از متولیان فرهنگی بی‌توجهی زیادی به فرهنگ کشور می‌کنند که باید بیشتر دقت داشته باشند.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه عده‌ای از حسن اخلاق و بزرگواری روحانیت سوء‌استفاده می‌کنند، گفت: باید روحانیت و مبلغان وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و جلوی هجمه‌های دشمن را بگیرند و نگذارند روحانیت را تخریب کنند.

وی به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز شرایط حساسی در جهان وجود دارد و بخش عظیمی از گرانی‌ها در بازار مربوط به تحریم‌های دشمن است چرا که مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش زیادی می‌کنند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول