اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان اعلام کرد

خدمت‌رسانی برق به مناطق شرکتی آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان گفت: در صورت تأمین اعتبار از سوی پالایشگاه آبادان، خدمت‌رسانی برق به مناطق شرکتی شهرستان انجام می‌شود.

خدمت‌رسانی برق به مناطق شرکتی آبادان

عبدالرحیم جهان‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه استان خوزستان از فصل تابستان بسیار گرمی برخوردار بوده توجه به مسئله برق این مناطق از ملزومات و ضروریات در دستور کار پیگیری مسئولان است.

وی افزود: این مدیریت از طریق روابط عمومی برنامه‌های مطلوبی را با تبلیغات ویژه برای شهروندان مناطق جنوبی به‌ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر پیش‌رو داشته و در این راستا توانسته خدمات مطلوب و بهینه‌ای را به شهروندان ارائه دهد.

مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان تصریح کرد: در چند سال اخیر شبکه برق شهرهای آبادان و خرمشهر بسیار تقویت شده و تمام تلاش مسئولان بر این بوده که شهروندان به‌ویژه در فصول گرم سال گرفتار قطعی برق نشوند.

وی همچنین عنوان کرد: شهرهای جنوب خوزستان سال به سال با گرمای بیشتری پذیرای فصل تابستان بوده و همین امر نیاز به استفاده مضاعف برق را در منطقه افزایش می‌دهد.

جهان‌بین خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش و امکانات خود را بسیج کرده‌ایم تا شهروندان مناطق شهری و شرکتی در آبادان از خدمات بهتر و مطلوب‌تری برخوردار شوند.

وی در پاسخ به اینکه اخیراً اقدامی در راستای زیرپوشش قرار دادن برق مناطق شرکتی شهرستان آبادان انجام شده است، اضافه کرد: در مناطقی چون کارگر شرقی و غربی همچنین کوی ولیعصر، شبکه‌سازی برق را در اختیار گرفته و در حال انجام داریم.

مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان ادامه داد: همچنین در مناطق شرکتی کوی قدس و بهار، به دلیل عدم ایجاد تفاهم‌نامه و قرارداد، اقدام جدی در راستای زیرپوشش قرار دادن و ایجاد شبکه جدید برق صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به اختصاص نقدینگی از سوی پالایشگاه به اداره برق، شبکه برق‌رسانی جدید در مناطق شرکتی انجام می‌شود و خدمت‌رسانی توسط وزارت نیرو بسته به تأمین اعتبار از سوی وزارت نفت دارد.

جهان‌بین در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان مرتبط بتوان بیش از پیش در زمینه برق‌رسانی بهینه به بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان تلاش کرد زیرا قطعی برق در مناطق جنوبی غیر قابل تحمل است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول