اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید کاکی:

پرداخت به موقع حقوق کارگران اولویت شهرداری کاکی است

خبرگزاری فارس: شهردار جدید کاکی گفت: تعامل با مردم، توجه به کارگران شهرداری و پرداخت به موقع حقوق پرسنل و احترام به کارگران در اولویت قرار دارد.

پرداخت به موقع حقوق کارگران اولویت شهرداری کاکی است

حسین اسکندری‌تنها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: یکی از اولویت‌های کاری توجه به بخش فرهنگی است که در رأس کارهای شهرداری قرار داده‌ایم.

اسکندری‌تنها مشاوره با مردم را یکی دیگر از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: ما با مشاوره کردن با مردم می‌توانیم به پیشرفت شهر که خانه ما است کمک کنیم، به همین خاطر توجه به برنامه‌های عمرانی از دیگر اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: تعامل با اعضای شورا به ویژه مسئول شورا که عصای دست ما است و همچنین تعامل با امام جمعه، بخشدار، فرماندار و مجموعه استانداری در دستور کار است.

اسکندری تنها گفت: بنا بر تعامل با مردم، توجه به کارگران شهرداری و پرداخت به موقع حقوق پرسنل احترام به کارگران گذاشته‌ایم.

شهردار کاکی با بیان اینکه تمام کارهایی که توسط شهرداری انجام می‌شود باید با کارشناسی باشد یادآور شد: با دو مشاور معتبر صحبت‌هایی کرده‌ایم تا بدون هیچ‌گونه حقوقی با ما همکاری کنند و من مهم‌ترین اولویت‌های کاری‌ام را مشاوره با مردم قرار خواهم داد.

وی از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه خبر داد و افزود: هدف از سامانه این است تا از همه شهروندان کاکی در بهسازی، بازسازی، آسفالت کوچه‌ها و معابر و حتی اگر زمین را می‌خواهیم تخریب کنیم مشورت بگیریم.

لازم به ذکر است در حالی که به گفته شهردار سابق کاکی وی استعفا نداده بود اما، اعضای شورای شهر کاکی شهردار سابق را مستعفی دانسته و فرد دیگری را به جای وی به‌عنوان شهردار جدید کاکی معرفی کردند.

این اختلاف نظرها و وجود دو شهردار برای یک شهر در روزهای اخیر یکی از بحث‌های مهم در رسانه‌ها شده بود اما امروز شهردار جدید کاکی با حضور در شهرداری رسما کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول