اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رشت:

خصوصی‌سازی نباید موجب اجحاف حق کارگران شهرداری رشت شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خصوصی‌سازی باید در شهرداری رشت حذف شود، گفت: خصوصی‌سازی نباید موجب اجحاف حق کارگران شهرداری رشت شود.

خصوصی‌سازی نباید موجب اجحاف حق کارگران شهرداری رشت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مباحی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر توجه به اوقات فراغت جوانان را مهم دانست و اظهار کرد: جوان به صورت ذاتی عدالت‌خواه و آرمان‌طلب است و برای رسیدن به آرمان‌های خود دست به حرکت‌های اصلاحی می‌زند.

وی بر ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و افزود: انرژی، امید و خلاقیت و ابتکار جوان باید به طرف درستی هدایت شود تا برای جامعه مفید باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، هدف دستگاه‌های فرهنگی را پرکردن زمان‌های فراغت جوانان دانست و تصریح کرد: باید از این فرصت بهره گرفت و با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان زندگی آنها را در مسیری درست و در خدمت جامعه رهنمون کرد.

وی در ادامه ارائه خدمات برخی از شرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری را تایید کرد و گفت: سال گذشته مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز یک طرفه و بدون اجازه شورا با یک شرکت قرارداد بست که مورد اعتراض رئیس کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت.

مباحی افزود: هم‌اکنون نیز مدیرعامل سازمان پارک‌ها به دلیل اینکه این شرکت به تعهدات خود عمل نکرده است، شرکت را جریمه نقدی کرده و این شرکت نیز از حقوق کارگران خود کاسته است.

وی از شهردار رشت خواست تا موضوع را بررسی کرده و اگر قرار است در حق کارگران شهرداری اجحاف شود، خصوصی‌سازی باید در شهرداری حذف شود و ارائه خدمات مانند گذشته از طرف شهرداری صورت گیرد.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اعتراض کسبه بازار در ایجاد محدودیت تردد در بازار اذعان کرد: ضرورت دارد با رئیس اصناف رشت نشستی برگزار شود و چالش‌های موجود مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول