اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری قزوین:

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری قزوین گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند مشارکت و همکاری تمام دستگاه‌هاست که باید در این امر فعال بوده و نقش اصلی خود را ایفا کنند.

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در دومین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از ملزومات و بسترهای تحقق این شعار، برنامه‌ریزی و هماهنگی در امر مبارزه با قاچاق کالا است.

وی افزود: تحقق این شعار تکالیفی را برای مدیران ایجاد می‌کند تا بتوانند در امر مبارزه با قاچاق کالا اقدامات و موفقیت‌هایی را داشته باشند.

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری تصریح کرد: تمامی دستگاه‌هایی که به نحوی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز دخیل هستند باید سهم خود را در این مسئله ایفا کنند.

فصیحی‌رامندی خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید بین دستگاه‌های مربوط به این موضوع هماهنگی بیشتری ایجاد کرده و از نقطه نظرها و پیشنهادهای کارآمد و کاربردی این دستگاه‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول