اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره روابط عمومی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت

سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس برتر شد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برتر شناخته شد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس برتر شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت که برترین‌های این وزار‌تخانه معرفی شدند، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس موفق به کسب سه لوح تقدیر و تندیس از این جشنواره شد.

در این جشنواره که با حضور مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، از بین 2 هزار و 642 اثر ارسالی به جشنواره در قالب چهار گروه شرکت‌های توسعه‌ای و سازمان‌های مادرتخصصی، بنگاه‌های مالی و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، شرکت‌ها و ادارات تابعه و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس برتر شد.

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت در گروه استان‌ها حائز شرایط دریافت لوح‌تقدیر و تندیس رتبه دوم در رشته ارتباطات مردمی و رتبه سوم در رشته برنامه جامع سالانه و رتبه سوم در رشته انتشارات شد.

در این جشنواره همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و اداره کل استاندارد نیز با دریافت لوح و تندیس جشنواره به عنوان روابط عمومی‌های برتر در حوزه شرکت‌ها و ادارات تابعه این استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول