اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه:

سپاه مهم‌ترین قدرت راهبردی نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تعیین کننده سپاه در مقابله با تهدیدات گفت: سپاه مهم‌ترین قدرت راهبردی نظام اسلامی را شکل می‌دهد.

سپاه مهم‌ترین قدرت راهبردی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی رضایی بعدازظهر امروز در دومین همایش قرارگاهی مسئولان نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به همت نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی غدیرسپاه شمال کشور در مجتمع ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری برگزار شد با اشاره بر اینکه معنویت‌گرایی، دین‌محوری و ولایت مداری رمز موفقیت سپاه در عرصه‌های گوناگون است، بیان داشت: سپاه از بدو شکل‌گیری خود تاکنون همواره در راستای رسالت خود که همان پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از خود بر جای نهاده است.

وی با اشاره به جلوه‌های توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حضور موثر سپاه در عرصه‌های جنگ سخت و نرم با دشمنان انقلاب اسلامی، از ویژگی‌های برجسته عملکرد سپاه در دوران انقلاب است.

رضایی با اشاره به محور اصلی حرکت سپاه مبنی بر تحول و تعالی اظهار داشت: این نهاد جهادی و ارزشی با محوریت معنویت و شایستگی سرمایه‌های انسانی و با موفقیت‌های روزافزون به سمت و سوی تحول و تعالی گام بر می‌دارد.

وی ضمن تبیین اخلاق اسلامی و تشریح ویژگی‌های معنوی پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایمان الهی، توکل، اخلاص، شهادت‌طلبی، شجاعت و دلاوری، ایثار و فداکاری، پرهیزگاری، تقوا، اهتمام به عبادات به ویژه نماز، دعا و نیایش، اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری از ویژگی‌های برجسته و بارز پاسداران انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پاسداران سپاه به چیزی جزء نصرت دین اسلام و اعتلای کلمه توحید نمی‌اندیشند و در راه حمایت از دین خدا و پیامبر (ص)  از همه هستی خویش به سهولت گذشته و می‌گذرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی منطقه‌ای غدیر سپاه شمال کشور نیز در این همایش با تشریح اهداف همایش موصوف مبنی بر تبیین و انتقال برنامه‌ها و دستاوردهای معنوی، فرهنگی و دفاعی سپاه، گفت: سپاه مدافع بزرگ ارزش‌هاست و شکوه این نهاد مقدس ریشه در ایمان آگاهانه، باورها و اعتقادات دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری دارد.

حجت الاسلام سید محمد شفیع سیدی افزود: سپاه بازوی ولایت فقیه، چشم بیدار انقلاب و سنگر دفاع از هویت اسلامی و انقلابی نظام است.

مسئول مرکز مطالعات نیروی زمینی سپاه نیز در این همایش با برگزاری کارگاه آموزشی تمرین پاسگاه فرماندهی در بعد اقتصادی، معنوی، سیاسی و اخلاقی نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه به توصیف این برنامه پرداخت و به سوالات مرتبط پاسخ داد.

محمد قنبری با اشاره به راهبرد تحریمی غرب و امریکا علیه ایران اسلامی گفت: تحریم‌های ضد ایرانی امریکا و غرب از سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عمدتا به موازات تقویت جایگاه و الگوی منطقی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و به چالش کشیدن نظام‌های سلطه شکل گرفته و در سال‌های اخیر فزونی یافته است.

وی در پایان یادآور شد: اگرچه این تحریم‌ها اقتصادی و نفتی هستند اما ماهیتی سیاسی دارند و آنچه مسلم است این است که امت به‌پاخواسته ایران اسلامی همچون سه دهه گذشته و در پرتو رهبری پیامبرگونه حضرت امام خامنه‌ای از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول