اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان عنوان کرد

باشگاه اشتغال زنان سرپرست خانوار گامی مهم در توانمندسازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: ایجاد باشگاه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و دختران محصل یکی از طرح‌های مهم در راستای خودکفایی و توانمندسازی مشاغل و حرفه‌های خانگی و صنعتی است.

باشگاه اشتغال زنان سرپرست خانوار گامی مهم در توانمندسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی عصر امروز در نشست توجیهی طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد با اشاره به ماه مبارک رمضان اجرای طرح اکرام توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) را الگویی از اجرای سنت حسنه نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) برای کمک به ایتام دانست.

وی تکریم ایتام و فرهنگ نوع دوستی و حفظ شان و کرامت در جمهوری اسلامی را گامی در راستای پاسداشت انسان و رشد و تعالی فرزندان کشور عنوان کرد.

صیادی هدف از برگزاری طرح‌های ایتام و اکرام توسط کمیته امداد را حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر دانست.

وی همچنین در این نشست بر فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال، مسکن، تحصیل، ازدواج، بهداشت و درمان و پرداخت‌های معیشتی اقشار کم درآمد در استان تاکید کرد.

صیادی در ادامه ایجاد باشگاه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و دختران محصل را یکی از طرح‌های مهم عنوان و اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح گام موثر در راستای خودکفایی و توانمندسازی مشاغل و حرفه‌های خانگی و صنعتی فراهم شود.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های حامیان فرزندان ایتام استان گفت: باید برنامه‌ریزی در مسیری باشد که روحیه نشاط و هیجانات مثبت و موثر در خانواده‌هایی که الگویی برای انفاق و ایثار هستند، آشکار شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در ادامه، سرکشی و بازدید از خانواده‌های زیر پوشش و اجرای طرح اکرام با محوریت ارتقای شاخص‌های زندگی و معیشتی خانوار را گامی در راستای تعامل و تقویت و تعالی معنوی فرزندان و اثر گذاری مثبت در رشد فرهنگی و علمی جامعه عنوان کرد و توجه به جنبه‌های معیشتی فرزندان تحت حمایت از قبیل اسکان، درمان، تحصیل، کارآفرینی توسط حامیان را یکی از برنامه‌های مهم دفتر امور بانوان و خانواده استانداری عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول