اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری ری رتبه برتر در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سفر هیئت دولت را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرمانداری شهرستان ری رتبه برتر را در برگزاری نمایشگاه ویژه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در بین فرمانداری‌های استان تهران کسب کرد.

فرمانداری ری رتبه برتر در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سفر هیئت دولت را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران به ‌نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، در جریان ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های استان تهران در برگزاری نمایشگاه ویژه دستاوردهای یکصدمین سفر استانی هیئت دولت، فرمانداری‌های ری، پاکدشت و فیروزکوه از سوی روابط‌ عمومی استانداری تهران برتر شناخته شدند.

نمایشگاه ویژه انعکاس دستاوردهای یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در شهرستان ری از تاریخ سوم خرداد به مدت چهار روز در مجموعه فرهنگسرای ولاء شهرستان ری و با حضور دستگاه‌ها و ادارات شهرستان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، امام جمعه شهرری، فرماندار، مسئولان و روسای ادارات و دستگاه‌های شهرستان ری و رونمایی از تمبر یادبود نمایشگاه برگزار شد.

مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز با معرفی پنج غرفه برتر و اهدای تندیس یادبود نمایشگاه انجام شد.

همچنین در جریان برگزاری این نمایشگاه حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس نهم و حجت‌الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری از آن بازدید کردند.

اولین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان ری در 27 خرداد سال 86 انجام شد که 30 مصوبه و 72 طرح را به همراه داشت.

دومین سفر استانی هیئت دولت نیز 10 خرداد 88 انجام شد که 39 مصوبه و 43 طرح داشت و سومین سفر نیز 17 شهریور 89 با 12 مصوبه انجام شد.

چهارمین سفر استانی هیئت دولت به شهرستان ری نیز 28 تیر ماه سال جاری انجام شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول