اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 4 تا 10 مرداد

طرح ضیافت در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طرح ضیافت از چهار تا 10 مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

طرح ضیافت در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی بعد ظهر امروز در معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اظهار کرد: 169 اتحادیه زیر پوشش مجمع امور صنفی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه 28 تا 30 هزار واحد صنفی در شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند، افزود: از این تعداد 3 هزار واحد صنفی پروانه کسب دارند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان بر ضرورت اخذ پروانه کسب از سوی واحدهای صنفی تاکید کرد و افزود: واحدهای صنفی دو ماه فرصت دارند تا نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان زنجان از نظر کسب جواز تاسیس از سایر استان‌های کشور مطلوب است، افزود: ضروری است همه واحدهای صنفی نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

کاوندی از اجرای طرح اتوماسیون در واحدهای صنفی خبر داد و افزود: این طرح از سوی همه واحدهای صنفی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان از نظر اجرای اتوماسیون اداری از استان‌های پیشرو است، خاطرنشان کرد: زمینه لازم برای توسعه اتوماسیون در استان به وجود آمده است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف پاییزه، بهاره و طرح ضیافت در استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر طرح ضیافت در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت از چهار تا 10 مرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر در 37 فروشگاه استان زنجان نیز طرح ضیافت اجرایی می‌شود.

کاوندی با اشاره به ارائه تخفیف‌های 5 تا 20 درصد قیمت کالاهای ارائه شده در طرح ضیافت تصریح کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این فروشگاه‌ها ارائه می‌شود.

وی از اجرای طرح شبنم در زنجان خبر داد و افزود: با همت و تلاش شبانه‌روزی این طرح در استان اجرایی می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این طرح از ساعت هشت صبح تا هشت شب اجرایی می‌شود.

وی نظارت بر قیمت‌ها و پالایش کف بازار را از دیگر فعالیت‌های مجمع امور صنفی دانست و افزود: بازرسان اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول