اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان البرز خبر داد

البرز میزبان دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد 11 استان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: طی تابستان جاری دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد در 11 استان میهمان البرزی‌ها خواهند بود.

البرز میزبان دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد 11 استان

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: افراد و خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد تنها از نظر مالی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری از سوی مدیریت کلان این نهاد برای افراد زیر پوشش اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما آموزش و پرورش صحیح فرزندانی است که خود و یا خانواده آنها زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: به همین منظور برنامه‌های متنوعی هر ساله ویژه این دسته از محصلان برگزار و هدف اصلی آنها تامین نیازهای دانش‌آموزان زیر پوشش امداد است.

سالارکیا افزود: در تابستان سال جاری که اوقات فراغت بیشتری در اختیار دانش‌آموزان است، کمیته امداد در سراسر کشور برنامه‌های فرهنگی و تفریحی تدارک دیده که یکی از استان‌های فعال در این حوزه البرز است.

این مسئول عنوان کرد: چند مجتمع بزرگ و با امکانات مناسب از جمله امام علی (ع) و الزهرا (س) را در استان البرز در اختیار داریم که مجتمع فرهنگی امام علی (ع) ویژه پسران و مجتمع الزهرا (س) ویژه دختران است.

پذیرایی از 2 هزار و 300 دانش‌آموز زیر پوشش امداد در البرز

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ادامه داد: در زمانی که برنامه‌ریزی‌های کلان برای انجام سی‌امین دوره اردوهای سراسری امداد انجام می‌شد، ما امکانات و آمادگی خود را برای پذیرایی از دانش‌آموزان زیر پوشش اعلام کردیم.

سالارکیا افزود: با این پیشنهاد موافقت شده و طی تابستان سال جاری در مجموع 2 هزار و 300 دانش‌آموز دختر و پسر که خود و یا خانواده آنها زیر پوشش امداد هستند، میهمان استان البرز خواهند بود.

وی اعلام کرد: هم اکنون نخستین گروه از این دانشجویان در قالب اردوهای فرهنگی و تفریحی در استان البرز حضور داشته و تمام امکانات لازم برای تحقق اهداف اردو را فراهم کرده‌ایم.

این مسئول اعلام کرد: این دانش‌آموزان از استان‌های گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، خوزستان، زنجان، قم، لرستان، خراسان رضوی، کرمان و سمنان هستند و مفتخر به پذیرایی از آنها هستیم تمام هزینه‌های اردو را نیز تامین کرده‌ایم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول