اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جیرفت خبر داد

ارائه طرح‌های ویژه ماه رمضان برای حمایت مردم از نیازمندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: این نهاد با تأسی از سیره حضرت علی (ع) به منظور ترویج سنت‌های حسنه در حمایت از نیازمندان با ارائه طرح‌های ویژه در ماه رمضان بستر را برای مشارکت مردم فراهم می‌کند.

ارائه طرح‌های ویژه ماه رمضان برای حمایت مردم از نیازمندان

مسعود عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این نهاد با تأسی از سیره ابوالایتام حضرت علی (ع) به منظور ترویج و زنده نگه داشتن سنت‌های حسنه اسلامی در حمایت از نیازمندان واقعی جامعه، آنان که بر اثر حوادث مختلف، سرپرست خود را از دست داده و یا از کار افتاده شده‌اند با ارائه طرح‌های ویژه در ماه مبارک رمضان بستر لازم را برای مشارکت عموم مردم فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری طرح مفتاح‌الجنة و طرح اطعام و افطاری با دعوت از مسئولان محلی، خیران و ... برای دیدار هم‌نشینی و دلجویی از خانواده‌های نیازمند به ویژه ایتام و بی‌سرپرستان افزود: 387 میلیون و 156 هزار ریال در سال گذشته در این طرح کمک جمع‌آوری شده است.

عادلی تصریح کرد: همچنین طرح اکرام ایتام برای حمایت فردی و گروهی از کودکان یتیم توسط نیکوکاران با پرداخت ماهانه حداقل 300 هزار ریال به عنوان فرزند معنوی خود با هدف رفع مسائل و مشکلات مادی و معنوی آنان در این ماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 7 میلیارد و 72 میلیون و 745 هزار ریال در سال گذشته در طرح اکرام ایتام توسط حامیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول