اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان اعلام کرد

تثبیت قیمت‌های اقلام مصرفی شهروندان آبادانی در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: تثبیت قیمت‌های اقلام مصرفی شهروندان در ماه رمضان با برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در آبادان محقق شد.

تثبیت قیمت‌های اقلام مصرفی شهروندان آبادانی در ماه رمضان

نصرالله جایمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، بازار این شهرستان زیر نظر طرح نظارتی ـ بهداشتی قرار گرفته و بازرسان ناظر در دو نوبت صبح و بعدازظهر واحدهای صنفی مختلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی افزود: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان و برخورد با گرانفروشی و کم‌فروشی در بازار است که البته در این زمینه نیازمند تعامل مضاعف شهروندان و واحدهای صنفی هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه طرح ضیافت ماه رمضان واقع در خیابان دبستان این شهرستان با ایجاد 25 غرفه عرضه مایحتاج مردم، اقدامی مطلوب از این اداره در ماه بوده که البته با استقبال چشمگیر و قابل توجه شهروندان روبه‌رو شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از 25 تیرماه برگزار و تا 10 مردادماه سال جاری به کار خود ادامه داده و به عرضه مایحتاج شهروندان نظیر، گوشت قرمز، مرغ، شکر، برنج و دیگر مایحتاج و ملزومات مورد نیاز شهروندان در این ماه می‌پردازد.

جایمند هدف از برگزاری این نمایشگاه را چنین عنوان کرد: تثبیت قیمت‌های اقلام مصرفی شهروندان در ماه رمضان از اهداف عمده برگزاری این نمایشگاه در شهرستان بوده که البته این مهم به خوبی محقق شده است.

وی همچنین عنوان کرد: شهروندان می‌توانند موارد تخلف موجود در بازار شهرستان را به این اداره به‌صورت حضوری و مکتوب گزارش داده و یا با شماره تلفن 124 و 3337194 تماس حاصل کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان بیان کرد: ارتباط ما با مردم مهمترین بخش نظارتی این اداره محسوب می‌شود و هر چقدر این ارتباط قوی‌تر باشد، آسان‌تر می‌توانیم مراتب تخلف در شهرستان را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول