اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه:

توسعه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی توسعه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در دستور کار است.

توسعه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی حسنی ظهر امروز در بازدید از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای بشرویه اظهار کرد: هدف از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این است که بستری مناسب برای ورود نیروی انسانی ماهر به جامعه فراهم شود.

وی افزود: همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار مطابق با تکنولوژی جدید نیز از دیگر اهداف ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است تا افراد با دانش و اطلاعات کافی به مسیر صحیح شغلی هدایت شوند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه ادامه داد: اگر بخواهیم تولید ملی را توسعه دهیم باید چرخه تولید اعم از تجهیزات، مکان و مواد مصرفی که اجزای مهمی هستند، تکمیل شود تا افراد با کمترین امکانات و بیشترین بهره‌وری در چرخه تولید کار کنند. 

وی اضافه کرد: برای رسیدن به پیشرفت و افزایش تولید ملی ضرورت دارد کمیته مهارت یا نیازسنجی در شهرستان تشکیل شود تا با نیازسنجی اصولی و با توجه به نیاز منطقه، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شود.

*راه‌اندازی کارگاه‌های استاد شاگردی در بشرویه

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه از راه‌اندازی کارگاه‌های استاد شاگردی در بشرویه خبر داد و گفت: کارگاه‌های درب و پنجره‌سازی، برق ساختمان و صنعتی، لوازم سردکننده خانگی، تراشکاری و درودگری از جمله کارگاه‌های فعال در سطح شهرستان است.

حسنی با ارائه گزارش از عملکرد این مرکز از سال گذشته تاکنون افزود: با توجه به اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی، چهار آموزشگاه آزاد در رشته‌های فناوری اطلاعات، امور بازرگانی، آرایش، پیرایش و خیاطی فعالیت می‌کند.

وی گفت: در سال جاری نیز دو آموزشگاه کشاورزی و صنایع دستی به آموزشگاه‌های آزاد افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول