اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه کشاورزی محقق شد

تصویب 23 میلیارد ریال برای طرح‌های کشاورزی بشرویه

خبرگزاری فارس: در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی بشرویه 13 طرح کشاورزی به ارزش 23 میلیارد و 962 میلیون ریال به تصویب اعضای این کارگروه رسید.

تصویب 23 میلیارد ریال برای طرح‌های کشاورزی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر جهاد کشاورزی بشرویه ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه اظهار کرد: ارزش ریالی این تعداد طرح 23 میلیارد و 962 میلیون ریال بوده که در حوزه‌های مختلف کشاورزی به بانک عامل معرفی می‌شوند.

علی شفیعی ادامه داد: از این تعداد، 9 طرح به تسهیلات کمتر از 300 میلیون ریال و مابقی به بیش از 300 میلیون ریال نیاز دارد.

وی از جمله طرح‌های متقاضیان درخواست تسهیلات کشاورزی به پرورش مرغ تخم‌گذار، فرآورده‌های لبنی، پرورش گاو شیری، پرورش گوسفند، طرح‌های انتقال آب، تسطیح اراضی، احیا و مرمت قنوات، توسعه باغات و مزارع و صنایع تبدیلی اشاره کرد.

*تصویب 24 طرح کشاورزی از ابتدای امسال

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه با بیان اینکه نخستین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در فروردین‌ماه سال جاری برگزار شده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 24 طرح کشاورزی به ارزش 32 میلیارد و 962 میلیون ریال به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

شفیعی اضافه کرد: تعدادی از چاه‌موتورها از نظر سند اراضی مشکل دارند که ضرورت دارد منابع طبیعی و امور اراضی بشرویه نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

فرماندار بشرویه نیز با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی و افراد جویای کار را حل می‌کند، گفت: با توجه به اینکه بیش از 80 درصد مردم شهرستان بشرویه به کشاورزی اشتغال دارند لذا بسیاری از پروژه‌های مربوط به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تامین اعتبار می‌شود.

غلامرضا پورسلطانی بر لزوم اطلاع‌رسانی در زمینه دریافت تسهیلات کشاورزی به ویژه برای افراد جویای کار تأکید کرد و افزود: مردم باید از این فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را ببرند و با ارائه طرح‌های پیشنهادی برای توسعه بخش کشاورزی و پیشرفت منطقه گام بردارند.

در پایان این جلسه سه طرح دامپروری، چهار طرح آب و خاک، سه طرح صنایع تبدیلی کشاورزی و دو طرح باغبانی در مجموع به ارزش 23 میلیارد و 962 میلیون ریال به تصویب اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی بشرویه رسید.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول