اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه رمضان

کلاس اخلاق هر روز در یک اداره گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: به منظور ارتقای سلامت اداری و تا پایان ماه رمضان، کلاس اخلاق هر روز در یک اداره، در گچساران برگزار می‌شود.

کلاس اخلاق هر روز در یک اداره گچساران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی ظهر امروز در مراسم برگزاری زیارت عاشورا که با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی گچساران در محل نمازخانه فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دعای زیارت پر فیض عاشورا به منظور ارتقای سلامت اداری ادارات و دستگا‌‌ه‌های اجرایی در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود این مراسم تا پایان ماه رمضان، هر روز در یک اداره برگزار شود.

شفیعی تصریح کرد: اداراتی که دارای پارکینگ بوده و این مراسم در آن ادارات سبب ایجاد مزاحمت برای دیگران نشود در اولویت برگزاری دعای زیارت عاشورا هستند.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه برگزاری زیارت عاشورا نباید مختص ماه رمضان باشد، گفت: این مراسمات باید به صورت دوره‌ای در ادارات برگزار شود و این موضوع سبب ایجاد معنویت بیشتر و رحم کاری مسئولان می‌شود.

شفیعی ابراز داشت: برای برگزاری زیارت عاشورا در دیگر ادارات، از طریق پیامک به این دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود تا آمادگی بیشتری برای برگزاری این مراسم داشته باشند.

وی مدت زمان اجرای این مراسم را 45 دقیقه عنوان کرد و یادآور شد: زمان برگزاری مراسم دعای زیارت عاشورا از ساعت هشت تا 9:30 صبح است.

شفیعی تأکید کرد: بعد از ماه مبارک رمضان سیستم جدیدی اتخاذ خواهد شد که بر اساس آن، این مراسم به صورت مستمر و مداوم تا پایان سال برگزار شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول